עורך דין מומלץ לתביעות רשלנות רפואית – המדריך המלא

תהליך הגשת תביעה בכלל והגשת תביעת רשלנות רפואית בפרט, הוא תהליך בירוקרטי ארוך ומתיש בעיקרו. בכדי לבסס בצורה ברורה וחד משמעית את עילת התביעה ולמקסם את סיכויי הצלחת התביעה, חשוב שיהיה לצידכם עורך דין מומלץ לתביעות רשלנות רפואית

 

רשלנות רפואית – מתי ניתן לתבוע?

טיפולים רפואיים שנגמרים בנזקים שונים הפכו לצערנו למציאות לא כל כך נדירה בישראל וכאשר מקורם של נזקים אלו ברשלנות רפואית, הרי שעומדת לכם הזכות להגיש תביעה בהתאם. יחד עם זאת, חשוב להבין כי לא כל נזק במהלך טיפול רפואי נחשב למקרה רשלנות, כאשר המבחן הקובע הוא מבחן הרופא הסביר, באמצעותו ניתן לבדוק האם הרופא פעל כנדרש או ברשלנות.

 

מה נדרש להוכיח בתביעת רשלנות רפואית?

תהליך תביעת רשלנות רפואית הוא תהליך בירוקרטי בעיקרו, כאשר ביסוס עילת התביעה ברשלנות רפואית נחשבת למאתגרת במיוחד. על מנת לבסס את עילת תביעת הרשלנות הרפואית, יש להוכיח 3 פרמטרים עיקריים: מהות הנזק שנגרם במהלך הטיפול הרפואי, קיומו של יסוד הרשלנות הרפואית והוכחת הקשר הסיבתי שבין השניים.

 

תפקידו של עורך דין רשלנות רפואית

במידה ואתם מאמינים כי הנזק שנגרם לכם במהלך הטיפול הרפואי הוא תוצאה של רשלנות רפואית, הרי שעליכם לפנות בהקדם לעורך דין מקצועי ומנוסה בתחום – עו"ד רשלנות רפואית ישר יעקובי אשר יבחן היטב את פרטי המקרה, יכוון אתכם אל המסמכים הרפואיים והראיות שעליכם להשיג ובסופו של דבר יקבע האם אכן קיימת עילת תביעה.

בשלבים הבאים, עורך הדין ינסח כתב תביעה ברור ואינו משתמע לשתי פנים וינהל עבורכם את התביעה מול הגופים הרלוונטיים. היות ומדובר לרוב בגופים גדולים ולמודי ניסיון (קופות החולים ובתי החולים), חשוב שתבחרו את עורך הדין המומלץ ביותר.

 

כיצד בוחרים עורך דין מומלץ לתביעות רשלנות רפואית?

בחירת עורך דין מומלץ לתביעות רשלנות רפואית צריכה להתמקד בפרמטרים הבאים:

 

מקצועיות

מקצועיות היא שם המשחק בתביעות רשלנות רפואית וכשאנחנו בוחרים עורך דין רשלנות רפואית מומלץ, חשוב לוודא כי תחום נזקי הגוף בכלל ורשלנות רפואית בפרט, הוא תחום ההתמחות הבלעדי של עורך הדין.

 

מוניטין

מוניטין מוכח מהווה עדות מהימנה לכך שמדובר בעורך דין שנלחם עבור לקוחותיו ומשיג עבורם את התוצאות הטובות ביותר.

 

ניסיון

ניסיון של מספר שנים מקנה לעורך הדין ידע נרחב, היכרות מעמיקה עם מערכת המשפט ודרכי ההתנהלות המקובלות ויכולת להתמודד גם עם תביעות מורכבות במיוחד.

 

המלצות

המלצות של חברים, מכרים וכן לקוחות אחרים, אותם תוכלו לקבל בביקור באתר האינטרנט של עורך הדין או לאחר חיפוש כללי ברשת, יסייעו לכם להבין כי אכן מדובר בעו"ד מומלץ.

 

לסיכום

תהליך תביעת רשלנות רפואית נחשב לתהליך בירוקרטי ומאתגר ובכדי לבסס את עילת התביעה ולמקסם את סיכויי הצלחתה, עלינו לפנות בהקדם לעו"ד רשלנות רפואית מומלץ, אותו נוכל לבחור על פי פרמטרים כמו מקצועיות, מוניטין, מוכח, ניסיון של מספר שנים והמלצות של לקוחות אחרים.

תביעות רשלנות רפואית

לשיתוף מהיר לחצו כאן
מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
הסכם ממון
פיננסים
מה חשוב לדעת על הסכם ממון?

הסכם ממון הוא חוזה משפטי הנערך בין בני זוג, לפני נישואיהם או במהלכם, וקובע את אופן חלוקת הרכוש וההתחייבויות ביניהם במקרה של גירושין או פטירה. הסכם זה יכול להגן על

מה נחשב לתאונת עבודה
עריכת דין
מה נחשב לתאונת עבודה?

לצערנו תאונות עבודה מתרחשות בישראל מידי יום. בכל שנה מבקשים עשרות אלפי פונים סעד מהביטוח הלאומי בגין תאונות עבודה. יש חשיבות בהבנת המצב, מה צריך לעשות ומה האפשרויות העומדות בפני