פינוי בינוי בירושלים

ביצוע של פרויקטים בתחום של פינוי ובינוי הולכים ותופסים תאוצה, זאת מתוך הבנה כי בכך ניתן לחזק את חוסנה הביטחוני של מדינת ישראל וכן לאפשר לצעירים להישאר בעיר.

פינוי בינוי בירושלים – הפתרון למצוקת הדיור

פינוי בינוי בירושלים הפך לאחרונה לאחד הצעדים החשובים והקריטיים ביותר אשר נעשים בתחום הנדל"ן במדינת ישראל, ומדובר למעשה במהלך שהוא לא פחות מהיסטורי. המבנה הראשון אשר נהרס במסגרת פינוי בנוי נערך בשנת 2018, אז נהרס הבניין הראשון בעיר במסגרת פרויקט פינוי בינוי. במסגרת הפרויקט נהרסו 13 בניינים בני 82 שנה ובהם 68 דירות, ובמקומם יקומו שני מגדלים בני 25 קומות ובהם 260 יחידות דיור חדשות. מדובר רק בפרויקט ראשון, אך כיום התהליך של פינוי בינוי בירושלים הואץ ומבנים רבים בעיר מיועדים לביצוע של פינוי בינוי בעיר, אשר ע"פ ההערכות שבוצעו ע"י משרד הבינוי והשיכון בירושלים ישנו פוטנציאל של מעל ל 30 אלף יחידות דיור חדשות, זאת על מנת להבטיח את הישארותם של תושבים צעירים, כמו גם לתת מענה לביקוש הדיור הגבוהים מאוד בעיר וכן לשמור על השטחים הירוקים, כמו גם להעניק איכות חיים שלא נראתה כמותה לתושבים. על פי נתוני המנהלת להתחדשות עירונית של חברת מוריה לפיתוח ירושלים, נכון לרבעון הראשון של שנת 2018, אושרו בוועדת התכנון מחוזית 3,761 יחידות דיור במסגרת התחדשות עירונית. למעלה מ-8,000 יחידות דיור נוספות נמצאות בהליכי תכנון. למעשה, פינוי בינוי הוא הסטטוס הקיים בישראל לשטח עירוני אשר בו הוחלט להרוס את בתי המגורים הישנים שבו, ולבנות תחתיהם בנייני מגורים חדשים. משרד הבינוי רשאי להכריז על שטח כעל מתחם פינוי בינוי באמצעות צו הכרזה, שתוקפו עד שש שנים, ולאור מצוקת הדיור הקיימת במדינת ישראל הוחלט להאיץ את הפרויקטים השונים תוך הסרה של חסמים בירוקרטים רבים, בעיקר בעיר ירושלים, זאת מתוך הבנה כי קיום של פרויקטים של פינוי בינוי בירושלים יכולים לשמר ולחזק גם את ביטחונה של מדינת ישראל, זאת לאור האכלוס של עוד עשרות אלפי תושבים פוטנציאלים לעיר הבירה.

פינוי בינוי ירושלים

פינוי בינוי בירושלים – רק בליווי של חברה מקצועית אשר מתמחה בתחום

תחום הפינוי בינוי בירושלים הוא מורכב מאוד, זאת לאור העובדה כי ישנם בעיר מבנים רבים אשר מיועדים לשימור וכן מבנים בעלי היסטוריה ארוכת שנים, ולכן מדובר בתהליך סבוך יותר מאשר ערים אחרות, ועל כן חשוב מאוד להיוועץ עם חברה מקצועית אשר מתמחה בתחום ויכולה לספק לכם את כל הפרטים הנדרשים. רוצים לדעת האם גם הבניין שלכם יכול להצטרף למהפכה? פנו בהקדם לחברת ארץ עיר, החברה המובילה בישראל לפרויקטים של התחדשות עירונית וביצוע פינוי בינוי כמו גם תמ"א 38 ובדקו האם גם המתחם שלכם יכול לעבור פינוי בינוי ובכך להצטרף למהפכה.

 

לשיתוף מהיר לחצו כאן
מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
הסכם ממון
פיננסים
מה חשוב לדעת על הסכם ממון?

הסכם ממון הוא חוזה משפטי הנערך בין בני זוג, לפני נישואיהם או במהלכם, וקובע את אופן חלוקת הרכוש וההתחייבויות ביניהם במקרה של גירושין או פטירה. הסכם זה יכול להגן על

מה נחשב לתאונת עבודה
עריכת דין
מה נחשב לתאונת עבודה?

לצערנו תאונות עבודה מתרחשות בישראל מידי יום. בכל שנה מבקשים עשרות אלפי פונים סעד מהביטוח הלאומי בגין תאונות עבודה. יש חשיבות בהבנת המצב, מה צריך לעשות ומה האפשרויות העומדות בפני