מתי כדאי לוותר על עורך דין בעת גירושין?

זוגות שלפני גירושין לעיתים מעדיפים לוותר על עו״ד בעקבות שיקול כלכלי או משפטי. לקיחת עו״ד לא בהכרח אומרת שהגירושין יסתיימו במאבק סוער בבית המשפט. קיימות מספר אופציות לסיום הגירושין באופן בריא. במאמר נסביר על מקרים בהם ניתן לוותר על עו״ד או לערב אותו בשיתוף לשני הצדדים, איך לבחור עו״ד? ומה הופך עו״ד גירושין למומלץ ומוצלח? 

 

מתי כדאי לוותר על שירות עו״ד

בגדול- מוטב לא לוותר. בקטן, אם תסגרו עסקה פנימית בין שני בני הזוג יכול להיות שהיא תחזיק מספר שנים אך לבסוף יתעוררו בעיות שבחרנו לטאטא מתחת לשטיח. זוג שהחליט להתגרש צבר מטענים רבים אחד כלפי השני, ולכן לא מומלץ לפתור את הגירושין בין שניכם בלבד. מומלץ לערב גישור ולהסכים על קווים מנחים והסכם משותף שיעזור לכם בשנים שלאחר הגירושין ללא שאלות ובעיות לאורך הדרך.

 

איך לבחור עו״ד בצורה חכמה?

אנשים שעומדים בפני גירושים לא יודעים לפי אילו קריטריונים בוחרים את עו״ד לענייני הגירושין. קודם כל מומלץ לקחת עו״ד שקרוב לאזור מגוריכם מאחר ובזמן התהליך ייתכנו פגישות תכופות, ועו״ד מאזורכם יכיר בין היתר את הסביבה של בני הזוג ונתוני הגירושין של אזור המגורים שלהם לדוגמא עורך דין גירושין בראשון לציון יכיר טוב יותר את סביבת המגורים של הזוג ויידע לייעץ באופן חכם יותר.

 

גירושין בהסכמה

גירושין בהסכמה באים מתוך מקום של שיתוף פעולה בין שני בני הזוג. בני הזוג מלווים בעו״ד לענייני גירושין והוא מנסח עבורם הסכם שעליו שניהם מסכימים, לאחר מכן בית המשפט מאשר את ההסכם. קיימים יתרונות רבים לגירושין מהסוג הזה מאחר וזה חוסך בעיקר זמן, כסף ומאבקים נפשיים שעלולים להקשות. היתרון הגדול ביותר בגירושין בהסכמה הוא ששאר בני המשפחה לא נפגעים מהתהליך.

 

מה הופך עו״ד למומלץ

תקופת הגירושים היא תקופה מלאה ברגשות ולחצים לשני בני הזוג. לתהליך הגירושין ישנן השלכות כלכליות ומשפטיות כבדות מה שמוסיף ללחץ. תפקיד עו״ד הוא ללוות ולסייע ללקוח לאורך התהליך ולכן חשוב שנבחר בעו״ד אכפתי ובעל ניסיון שידאג לאינטרס הכלכלי והנפשי שלנו ויסיים את תהליך הגירושין בצורה מהירה וחכמה.

 

איך לבחור עו״ד מומלץ?

הדבר הראשון שיש ללכת על פיו הוא תחושת הבטן שלכם. עליכם לקבוע פגישה ולהרגיש את הכימיה והתקשורת מול עו״ד. מוטב להיפגש עם כמה עו״ד מומלצים בעלי ביקורות טובות ממכרים או בני משפחה וכך להבין יותר טוב את השוק. תקשורת בין הלקוח לעו״ד היא חשובה מאוד ולכן עליכם לבחור מישהו שתרגישו אתו בנוח ותרצו שייצג אתכם.

סיום מערכת היחסים לא בהכרח צריכה להוביל למאבק וכאב נפשי. עו״ד וותיק ומקצועי יעזור לכם לסיים את הנישואים באופן מהיר שלא תצאו ממנו שבורים וחסרי גב כלכלי.

דיני גירושין

לשיתוף מהיר לחצו כאן
מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
הסכם ממון
פיננסים
מה חשוב לדעת על הסכם ממון?

הסכם ממון הוא חוזה משפטי הנערך בין בני זוג, לפני נישואיהם או במהלכם, וקובע את אופן חלוקת הרכוש וההתחייבויות ביניהם במקרה של גירושין או פטירה. הסכם זה יכול להגן על

מה נחשב לתאונת עבודה
עריכת דין
מה נחשב לתאונת עבודה?

לצערנו תאונות עבודה מתרחשות בישראל מידי יום. בכל שנה מבקשים עשרות אלפי פונים סעד מהביטוח הלאומי בגין תאונות עבודה. יש חשיבות בהבנת המצב, מה צריך לעשות ומה האפשרויות העומדות בפני