מעשנה – מצרך נחוץ לגינה

בזמן האחרון ישנה עלייה משמעותית בשימוש במעשנה בגינות פרטיות רבות ברחבי הארץ. המעשנה הייתה נחשבת עד לא מזמן לכלי להכנת בשרים שמיועד אך ורק למקצוענים בתחום. אך ככל שהזמן עובר, נראה שגם אנשים שאין להם ידע בסיסי בכל הנוגע להכנת בשרים, מוצאים את עצמם עושים שימוש במכשיר המתקדם ולומדים אותו באופן הדרגתי. יצאנו לבדוק מה הפך את המעשנה למצרך נחוץ לגינה ולמה כולם בוחרים דווקא בה? הישארו אתנו ותגלו את כל המידע בנושא.

 

הרקע לכתיבת המדריך

 הנושא של מדריך זה לא נבחר כך סתם באופן אקראי. בחרנו לכתוב על מעשנה והנוכחות שלה בגינות של בתים רבים בגלל שבחודשים האחרונים, ביקרנו אצל 4 חברים וראינו שלכל אחד מהם יש מעשנה בחצר. ראוי לציין שמדובר בחברי ילדות שלנו שידועים כחובבי בשר. המשותף לכולם זו העובדה שעד לא מזמן, היו להם גרילים (גריל גז, פחמים או חשמלי) בחצר.

לאחר שראינו שכולם המירו את הגרילים שלהם במעשנה, הבנו שאנחנו צריכים לבדוק מה הסיבה לכך. הדבר הוביל אותנו לחקור את הנושא באופן מעמיק ולבחון מה הסיבות שגרמו למעשנה להיות מצרך נחוץ לגינה.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

 כדי שנוכל לבדוק למה כולם קונים מעשנה לאחרונה ומציבים אותה בחצר, היינו צריכים לפרסם סקר ברשתות החברתיות ולציין בו שאנחנו כותבים מדריך מקיף בנושא. אתם בטח מבינים שכך בדיוק עשינו. פרסמנו את הסקר בקבוצות של קרניבורים וחיכינו שאנשים שיש להם מעשנה בחצר ישתפו אותנו בסיבות שגרמו להם לרכוש אותה. לא נשאיר אתכם במתח ונציג בפניכם כעת את הסיבות הנפוצות ביותר שעלו בתוצאות הסקר:

 

הסיבה ה – 1 שגורמת למעשנה להיות מצרך נחוץ לכל גינה:  העיצוב שלה

מרבית המגיבים על הסקר ציינו שהעיצוב של המעשנה מעביר הרבה מסרים, הנה כמה מהנפוצים ביותר שנתקלנו בהם:

  • העיצוב של המעשנה מעביר מסר של יוקרה
  • העיצוב של המעשנה בחצר מעביר מסר של אנשים מביני עניין
  • העיצוב של המעשנה מוסיף לחצר בדיוק כמו שנדנדת עץ וריהוט גינה מוסיפים חן לחצר

 

הסיבה ה – 2 שגורמת למעשנה להיות מצרך נחוץ לכל גינה:  הטעם

אתם בטח הופתעתם כמונו לראות שהטעם הגיע אל המקום ה -2. ובכן, מסתבר שמרבית האנשים בוחרים במעשנה קודם כל בשביל העיצוב ואחר כך בשביל הטעם. שכן, זה ידוע שהמעשנה הופכת כל בשר פשוט לטעים במיוחד. שיטת העישון הייחודית מביאה לארומה מיוחדת ולטעמים שמזכירים מנות של מסעדות שף. עם כאלו נתונים, אפשר להבין בקלות למה כולם בוחרים להציב לאחרונה מעשנה בגינה.

 

כמה מילים לפני סיום המדריך

המדריך מסתיים עוד רגע וזה הזמן להודות לגורמים שענו על הסקר ואפשרו לנו להגיע למסקנה שאנחנו חייבים לקנות לעצמנו מעשנה לגינה ולא רק בגלל הטעם הייחודי והארומה, אלא בעיקר בגלל העיצוב.

מעשנה

לשיתוף מהיר לחצו כאן
מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
הסכם ממון
פיננסים
מה חשוב לדעת על הסכם ממון?

הסכם ממון הוא חוזה משפטי הנערך בין בני זוג, לפני נישואיהם או במהלכם, וקובע את אופן חלוקת הרכוש וההתחייבויות ביניהם במקרה של גירושין או פטירה. הסכם זה יכול להגן על

מה נחשב לתאונת עבודה
עריכת דין
מה נחשב לתאונת עבודה?

לצערנו תאונות עבודה מתרחשות בישראל מידי יום. בכל שנה מבקשים עשרות אלפי פונים סעד מהביטוח הלאומי בגין תאונות עבודה. יש חשיבות בהבנת המצב, מה צריך לעשות ומה האפשרויות העומדות בפני