האם משתלם לתקן את האייפון בבית?

לכולנו יש טלפונים ניידים שהופכים את חיינו לקלים יותר וכולנו יודעים דבר אחד –תקלה כלשהי בטלפונים אלו יכולה לשבש את הפעילות היומיומית באופן משמעותי. לכן, בחירת מעבדת תיקונים היא עניין רציני וחשוב מאין כמוהו.

כאשר אתם שואלים את עצמכם איפה כדאי לתקן את הטלפון הנייד התקול שלכם – כדאי שתיקחו בחשבון מספר פרמטרים:

  1. זמן התיקון – כיום הזמן של כולנו יקר ותיקון שנמשך זמן רב משמעו גם בזבוז כספי. בנוסף, תיקון שמצריך נסיעה מיוחדת הלוך וחזור למעבדת תיקונים אינו משתלם. כדאי להעדיף מעבדת תיקונים שמבצעת את עבודתה במהירות ואם אפשר – מגיעה אליכם במקום שאתם תגיעו אליה, כך שאתם יכולים להמשיך בשגרת יומכם בלי הפרעה.
  2. הטכנאים – תיקון טלפונים חייב להיעשות ע"י טכנאים מומחים בעלי ידע, ניסיון וציוד ייעודי. יתרה מזאת – תיקון לא מקצועי (למשל החלפת החלקים התקולים בחלפים לא מקוריים) יכול לא רק שלא לפתור את הבעיה אלא אפילו להחמיר אותה, כך שפנייה למעבדת תיקונים איכותית היא בגדר הכרח.
  3. המחיר – אמנם מחירי הטלפונים הניידים והמחיר של התיקון שלהם יורד כל הזמן, אבל מחיר זול מדי יכול להעיד על חובבנות ועל תיקון לא איכותי שיכול כאמור להזיק. מצד שני אין שום סיבה לשלם מחיר מופרז על תיקון פשוט. הפתרון האידיאלי הוא לשלם מעט ולקבל כמה שיותר, למשל תיקון מהיר שנעשה ע"י אנשי מקצוע שמקנים אחריות לעבודתם.

אייפון כבוי

אז מה עושים?

האפשרות היחידה ליהנות מתיקון טלפונים ניידים שעומד בכל הקריטריונים הנ"ל הוא אחד – פנייה למעבדה שמציעה שירות תיקון טלפונים עד הבית. פנייה לשירות דרך אתר האינטרנט (https://mobilab.co.il) כוללת 3 צעדים פשוטים:

  1. בחירה מתוך המגוון הקיים את סוג המכשיר שברשותכם ואת סוג התקלה (מסך, מצלמה, וכו'). המעבדה מבצעת תיקונים למותגי אפל וסמסונג הנפוצים, אבל יש אפשרות גם לתיקון של מותגים פחות פופולריים.
  2. קבלת הצעת מחיר, כך שאתם יודעים מראש בדיוק כמה יעלה התיקון ומה הוא יכלול. ואגב, התיקון יכול לכלול כמה תקלות בו-זמנית. התשלום נעשה בסוף התהליך באמצעות כרטיס אשראי לפי כל חוקי הצרכנות, למשל אתם מקבלים חשבונית קבלה ואחריות על התיקון למשך 3 חודשים.
  3. הזמנת הטכנאי למקום המתאים לכם (בית, משרד, בית קפה וכו') ובזמן שנוח לכם : כל יום חול מ-08:45 עד 18:30. כל שעליכם לעשות הוא להכין לטכנאי שולחן בגודל 30*100 ס"מ לפחות בקרבת שקע חשמלי.

אתר האינטרנט של החברה מתאים לגלישה סלולרית כך שאין צורך להוריד אפליקציה כלשהי, אבל במידה ואין לכם גישה לאתר האינטרנט מסיבה כלשהי (למשל עקב תקלה בתחום זה במכשיר הטלפון הנייד שלכם) אתם יכולים עדיין ליהנות מהשירות. לרשותכם עומד מוקד שירות במספר הטלפון *3874 שמבצע את ההזמנה עבורכם.

אז למה אתם מחכים? בואו לנסות ולהכיר את שירות התיקונים שעובד בשבילכם.

לשיתוף מהיר לחצו כאן
מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
הסכם ממון
פיננסים
מה חשוב לדעת על הסכם ממון?

הסכם ממון הוא חוזה משפטי הנערך בין בני זוג, לפני נישואיהם או במהלכם, וקובע את אופן חלוקת הרכוש וההתחייבויות ביניהם במקרה של גירושין או פטירה. הסכם זה יכול להגן על

מה נחשב לתאונת עבודה
עריכת דין
מה נחשב לתאונת עבודה?

לצערנו תאונות עבודה מתרחשות בישראל מידי יום. בכל שנה מבקשים עשרות אלפי פונים סעד מהביטוח הלאומי בגין תאונות עבודה. יש חשיבות בהבנת המצב, מה צריך לעשות ומה האפשרויות העומדות בפני