3 שיטות למקסם את הפיצויים על נזקי גוף

תאונות בהן נפגעים בני אדם פגיעה גופנית חמורה או פגיעה נפשית משמעותית, הן לצערנו כורח המציאות. תאונות שונות משאירות את הנפגעים בהן עם נזק ארוך טווח שיש להתמודד איתו במגוון דרכים. כמו כן תאונות רבות גורמות ליכולת של הנפגעים לעבוד להצטמצם משמעותית, ובכך גם פוגעות בהם כלכלית בצורה חמורה. ערכנו בעבורכם את המדריך הבא שבו תמצאו שלוש שיטות למקסם את הפיצויים בגין נזקי גוף.

 

מהם נזקי גוף ומתי הם רלוונטיים לצורך קבלת פיצוי?

נזקי גוף הם השם הכולל שניתן לכל פגיעה גופנית או נפשית שעברתם, והם קבועים או נמשכים לאורך זמן רב. ישנם קריטריונים רבים לפיהם נקבעת רמת הנזק שנעשתה לגוף האדם ומה יהיו הפיצויים שיפסקו לו בגן הנזק. בנוסף לכך מצבו הכלכלי של האדם טרם עבר את התאונה שגרמה לנזק, יהיה חלק חשוב בקביעת כמות הפיצוי. אם עברתם תאונה שבה נגרם לכם נזק גופני, כדאי לכם לשקול התייעצות עם עורך דין נזקי גוף שיעזור לכם להגדיל את כספי הפיצויים שתקבלו.

 

מקסום הפיצויים

חשוב להבין, דרישה לקבל את מלוא הפיצויים מטעם חברות הביטוח או ביטוח לאומי אינה הונאה. סכומי פיצויים אילו נקבעו בזכות ולא בחסד למבוטחים בביטוחים השונים בכדי שיעזרו להם להתמודד עם הנזק שנגרם להם. חשוב ואף חובה להתעקש על קבלת סכום הפיצויים במלואו ולא לוותר על כך בקלות.

 

אובדן כושר עבודה – מה זה ואיך מקבלים פיצוי

אחד המרכיבים המשמעותיים בכמות הפיצויים שמקבלים בשל נזקי גוף הוא אובדן כושר עבודה. מונח זה בעצם מתאר את הירידה ביכולת להתפרנס שנגרמה בשל הנזק שנגרם למבוטח. אם לדוגמא אדם שעבד כרופא מומחה איבד את היכולת שלו לעבוד במקצועו, אז הוא יקבל פיצוי גבוה יותר מאדם חסר השכלה שעבר את אותה התאונה בדיוק. בשל כך חשוב לתעד את כל ההפסדים הכספיים שנגרמו לכם בגין הנזק מהתאונה ולהביא את כולם לידיעת הגוף המבטח.

 

הוצאות רפואיות ואחרות

נזקי גוף גוררים איתם לעיתים קרובות הוצאות כספיות לא מבוטלות. חלק גדול מהוצאות אלו נעשה בתחום הרפואי. בכדי לקבל את מלוא הפיצויים המגיעים לכם, יש לתעד כל הוצאה רפואית או אחרת שנעשתה בשל נזקי הגוף שנגרמו. תיעוד זה יעזור לכם לקבל את הפיצוי בגין ההוצאות הרפואיות בעבר וכאלה שצפויות בעתיד.

 

סדר וארגון בעת הגשת התביעות

הגשה של תביעת ביטוח היא הליך שמצריך עבודה מסודרת ומאורגנת, זאת משום שכל מסמך שמגיע לידי הגוף המבטח יכול לזכות את המבוטח בסכום נוסף של פיצויים. חשוב מאוד להגיש את הבקשות לגופי הביטוח בצורה מסודרת ומלאה. הגשה לא נכונה של מסמכים אלו יכולה לגרום לירידה בגובה סכום הפיצוי ואף לדחיית התביעה כולה.

3 שיטות למקסם את הפיצויים על נזקי גוף

לשיתוף מהיר לחצו כאן
מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
הסכם ממון
פיננסים
מה חשוב לדעת על הסכם ממון?

הסכם ממון הוא חוזה משפטי הנערך בין בני זוג, לפני נישואיהם או במהלכם, וקובע את אופן חלוקת הרכוש וההתחייבויות ביניהם במקרה של גירושין או פטירה. הסכם זה יכול להגן על

מה נחשב לתאונת עבודה
עריכת דין
מה נחשב לתאונת עבודה?

לצערנו תאונות עבודה מתרחשות בישראל מידי יום. בכל שנה מבקשים עשרות אלפי פונים סעד מהביטוח הלאומי בגין תאונות עבודה. יש חשיבות בהבנת המצב, מה צריך לעשות ומה האפשרויות העומדות בפני