חברה להחזרי מס, מה החוק אומר עליה?

ענייני המיסוי בישראל עלולים להיראות לאדם הפשוט כנושא מורכב, מסובך ומאתגר, אשר בנוסף על כך מצריך להתעסק עם בירוקרטיה רבה וטפסים בלתי נגמרים. בשל כך, וכדי למצות את הזכויות המגיעות לנו, ישראלים רבים בוחרים להיעזר בחברות מקצועיות המתעסקות בהחזרי מס.

 

החזר מס – לקבל את המגיע לכם בחזרה

בין אם מדובר בעבודה בשטח הפתוח ובתנאי מזג אוויר משתנים ובין אם בעבודה במשרד ממוזג, כולנו מפרישים סכומים משתנים, אך קבועים, מהמשכורת החודשית שלנו, כשבין ההפרשות הקבועות ניתן למצוא גם את מס ההכנסה.

שיעור מס ההכנסה לחייבים בו, נקבע על ידי רשות המיסים בהתאם לשני פרמטרים עיקריים, שיטת החישוב המבוססת על שנת המס הקודמת ונקודות זיכוי המס השונות, הנקבעות על פי פרמטרים שונים הקבועים בפקודת המס, דוגמת לידה, מספר ילדים, שירות צבאי, תואר ועוד, ומאפשרות לזכאים לשלם מס בשיעור מופחת.

בין אם בגלל ההסתמכות על נתוני העבר, אשר לא בהכרח מעידים על הנתונים העכשוויים ובין אם בגלל נקודות זיכוי המס שלא כולם מודעים אליהן / זוכרים לעדכן במקום העבודה, פעמים רבות נוצר מצב של תשלום יתר לרשות המיסים, אותו ניתן לקבל בחזרה באמצעות תהליך הגשת בקשה להחזר מס.

 

החזר מס – כיצד זה עובד?

על פי פקודת המס בישראל, ישנן עשרות סיבות בגינן ייתכן ותהיו זכאים להחזר מס, כאשר לכל סעיף יש להתייחס באופן נפרד ולחשבו בהתאם. בין הסיבות העיקריות והנפוצות בגינן ניתן יהיה לקבל החזר מס, נכללים – משיכת קרן פנסיה לפני המועד, החלפת מקומות עבודה במהלך השנה, תרומות, השקעות בבורסה ועוד.

את ההחזר ניתן לבקש עד 6 שנים לאחור, כשאת הבקשה ניתן להגיש דרך פקיד השומה באזור מגורכם ובמקרים מסוימים אף באופן מקוון, דרך אתר רשות המיסים. אל הבקשה יש לצרף טופס תביעת החזר מפורטת ומגוון רב של טפסים נוספים.

 

מהי חברה להחזר מס?

כישראלים, אנחנו מכירים היטב את תהליכי הבירוקרטיה המתישים והמסורבלים, בטח בכל הנוגע להתקשרות עם משרדים ממשלתיים ועוד יותר כשמדובר בקבלת החזר כספי.

לפיכך, כדי לחסוך מכם את הבירוקרטיה הרבה ואת הצורך להיכנס לסעיפים ותתי סעיפים הנוגעים לענייני המיסוי, הזכויות והחובות שלכם, כמו גם להימנע מאופן הגשת תביעה לקוי וטפסים חסרים, העלולים לעכב את הטיפול בבקשתכם ואף להביא לדחייתה, ישנן חברות מקצועית להחזר מס, כפי שתוכלו למצוא באתר https://indigofinance.co.il/, המטפלות עבורכם בכל התהליך, מתחילתו ועד סופו.

 

מה החוק אומר על חברות להחזר מס?

היות וישראלים רבים אינם מגלים הבנה רבה בנושא המס בכלל והחזרי המס המגיעים בפרט, קיימות חברות רבות המבטיחות הרים וגבעות ובסופו של דבר, מלבד טיפול בלתי מקצועי ומיומן, גם לא מצליחות להביא להחזר הכספי המיוחל ונגררות לתביעות ומשפטים מול הלקוחות.

לפיכך, את החזר המס מומלץ לבצע רק עם חברת החזר מס אמינה, מקצועית וותיקה, אשר תבצע אתכם את הבדיקה המקדימה בכדי לוודא בסבירות גבוהה כי מגיע לכם החזר מס, עוד לפני פתיחת התהליך.

לשיתוף מהיר לחצו כאן
מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
הסכם ממון
פיננסים
מה חשוב לדעת על הסכם ממון?

הסכם ממון הוא חוזה משפטי הנערך בין בני זוג, לפני נישואיהם או במהלכם, וקובע את אופן חלוקת הרכוש וההתחייבויות ביניהם במקרה של גירושין או פטירה. הסכם זה יכול להגן על

מה נחשב לתאונת עבודה
עריכת דין
מה נחשב לתאונת עבודה?

לצערנו תאונות עבודה מתרחשות בישראל מידי יום. בכל שנה מבקשים עשרות אלפי פונים סעד מהביטוח הלאומי בגין תאונות עבודה. יש חשיבות בהבנת המצב, מה צריך לעשות ומה האפשרויות העומדות בפני