חיפוש

פגישות עסקיות בבית קפה out! חדרי ישיבות לפי שעה In!

בין אם אתם עובדים במשרות פרילנס ובין אם אתם מנהלי חברות שטרם מצאו את המקום המושלם להקמת ופיתוח החברה שלהם, בוודאי נפגשתם לא פעם ולא פעמיים בבית קפה שכונתי לפגישה עסקית. בתי הקפה מלאים באנשים שיושבים עם הלפטופ ועל קפה הפוך במשך 5 שעות באותו השולחן, ואף מקיימים פגישות ארוכות בבית הקפה. אולם בשנים האחרונות נכנסו אל חיינו חללי העבודה המשותפים וחדרי הישיבות שבהם משמשים רבים לפגישות עסקיות במקום בית הקפה. אז ברוכים הבאים למאמר פגישות עסקיות בבית קפה out! חדרי ישיבות לפי שעה In!

 

מה רע בפגישות עסקיות בבתי קפה?

אז לא, אף אחד לא אומר שפגישות עסקיות בבתי קפה הן דבר רע, ואין ספק שהן יעילות ונעימות ושימשו אותנו במשך שנים ארוכות. אולם היום, כשיש הבנה מוחלטת שרבים זקוקים לחללי ישיבה מבלי לחוש אי נעימות וחוסר נוחות שנלווים לישיבה ארוכה בבית הקפה, הוקמו מגוון חדרי ישיבות לפי שעה אותם ניתן לשכור לצרכי הישיבות שלכם.

זה נכון שנחמד ונעים לשבת בבית הקפה השכונתי והמוכר, להזמין את הקפה והסלט האהובים עליכם ולהעביר שעות על גבי שעות בפגישות וישיבות, אבל חשבו על ההוצאות הרבות היום יומיות הכרוכות בפגישות מסוג כזה. זאת לעומת לשכור חדרי ישיבות לפי שעה ולהנות ממגוון תוספות הנלוות לחדרים האלו. אם כך, פגישות עסקיות בבית קפה out! חדרי ישיבות לפי שעה In!

 

פגישות עסקיות בבית קפה out! חדרי ישיבות לפי שעה In!

אז למה בעצם אנחנו אומרים פגישות עסקיות בבית קפה out! חדרי ישיבות לפי שעה In!? בואו נדבר קצת על היתרונות שבחדרי ישיבות לפי שעה. חדרי הישיבות הם חלק מחלל עבודה משותף שנמצא בבניין מסודר ומעוצב, עם דרכי גישה נוחות ואווירה משרדית. להבדיל מבתי הקפה, בו מוזיקת הרקע וכן הדיבורים של האנשים מסביב עלולים להפריע לפגישה, בחדרי הישיבות שבחללי העבודה המשותפים אין את הבעיה הזאת – פשוט נפגשים, סוגרים את הדלת ויושבים בנחת.

בנוסף, להבדיל מבתי הקפה הקטנים שמציעים בדרך כלל שולחנות ללא יותר מ-6 אנשים, חדרי ישיבות יוכלו להכיל פגישות עסקיות של 10, 20 ובמקרים אחרים גם 80 ו-100 איש בפעם אחת. ולא רק זה. ברגע שתשכרו חדרי ישיבות תוכלו להנות גם ממה שמוצע בחלל העבודה, כולל ציוד כמו צלחות וסכו"ם כדי שתוכלו לאכול בכיף, וגם עמדות של קפה, תה, סוכר ועוד. תודו שהשתכנעתם שפגישות עסקיות בבית קפה out! חדרי ישיבות לפי שעה In!

 

איך בוחרים חדרי ישיבות?

הכירו את ספייסנטר. ספייסנטר הוא אתר שיאפשר לכם להשוות בין חללי עבודה משותפים לפי קריטריונים של מיקום, מחיר, תוספות ועוד. היכנסו לאתר ספייסנטר, התחילו להשוות ובחרו את חדר הישיבות המושלם עבורכם. בהצלחה!

בית קפה

לשיתוף מהיר לחצו כאן
מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
מה נחשב לתאונת עבודה
עריכת דין
מה נחשב לתאונת עבודה?

לצערנו תאונות עבודה מתרחשות בישראל מידי יום. בכל שנה מבקשים עשרות אלפי פונים סעד מהביטוח הלאומי בגין תאונות עבודה. יש חשיבות בהבנת המצב, מה צריך לעשות ומה האפשרויות העומדות בפני