חיפוש

ניקוי ספות – טיפים

פעולה של ניקוי ספות היא פעולה שכולנו עושים כל הזמן, אבל מהם הטיפים הטובים ביותר?

רבים מאתנו אשר מעוניינים לבצע פעולה של ניקוי ותחזוקת הספה מבצעים זאת לעיתים ע"י שימוש בחומרים לא מתאימים אשר עלולים לגרום לנזק רב והתערבות של גורמי מקצוע. לכן, המומחים של אתר קפטן קלין אספו עבורכם את הטיפים החשובים ביותר בכל הקשור לניקוי ספות:

  • שימוש במגבונים לחים – מגבונים לחים הם דרך מעולה לניקוי הכתמים מהספות. שימוש במגבונים איננו מתאים לכל סוגי ריפודי הספות הקיימים ולכן חשוב לבדוק עוד קודם לכן כי אכן ניתן להשתמש בהם. באופן כללי, אופן השימוש במגונים הוא קל יחסית מאחר ומדובר לרוב במגבונים ללא אלכוהול אשר יכולים להסיר כתמים פשוטים יותר, כך שניתן להשתמש במגבון לספיגה של הנוזלים ולשפשף בעדינות בצורה סיבובית אל עבר מרכז הכתם עד אשר ייעלם.
  • חומץ – אומנם עבור רוב האנשים חומץ הוא חומר המשמש לבישול, אבל חומץ לבן הוא חומר ניקוי טבעי ומצוין עבור ניקוי ספות. על מנת להשתמש בצורה מיטבית בחומץ, יש לקחת מטלית נקייה ולהספיג אותה בכמות קטנה יחסית של חומץ ולאחר מכן לסחוט כך שלא יישאר הרבה חומר על המטלית. לאחר מכן, יש לנגב בעדינות את הכתמים על הספה. חשוב לציין: החומץ הוא חומר עם ריח חזק מאוד לרוב, אבל הוא מתנדף מהר וברוב המקרים הוא אפקטיבי להסרה של כתמים קלים.

 

חשוב - ניקיון ספות בד

 

  • ערבוב של שמפו ונוזל כלים להסרת כתמים – על מנת להסיר כתמים ניתן להשתמש בשמפו לניקוי והסרת כתמים המיועד לספות ביחד עם מעט מאוד נוזל כלים, יש לערבב את החומרים ביחד עם מים בקערה ולאחר מכן להשתמש בספוג עדין על מנת להסיר כתמי שמן. גם כאן, יש לבצע את הפעולה בעדינות וכן להשתמש במעט מים וזאת על מנת להסיר את הקצף והסבון.
  • ביצוע תחזוקה שוטפת לספות – לא צריך לחכות עד לרגע האחרון שבהם מופיעים הכתמים על מנת לבצע את פעולת הניקוי, אלא לבצע זאת על בסיס שבועי וזאת על מנת לתחזק את הספה באמצעות חומרים ייעודים המיועדים לניקוי ושימור ספות. בנוסף, מומלץ לבקש מחברה מקצועית להגיע הביתה אחת לתקופה וזאת על מנת לבצע פעולת ניקוי מקצועית ויסודי, זאת באמצעות חומרים שלא ניתן לרכוש בסופר וכן באמצעות צוות מקצועי אשר בקיא בתחום ויודע כיצד לטפל בניקוי הספה באופן המיטבי והיסודי ביותר. אם ברצונכם לפנות לחברה מקצועית בתחום פנו בהקדם לאתר קפטן קלין, האתר המוביל בישראל לקבלת מידע אודות כל סוגי ניקוי ספות בד, עור מזרונים וריפודים שם תוכלו לקבל ייעוץ לכל שאלה או בקשה בנוגע לניקוי ספות מצוות המומחים של האתר אשר לו ניסיון רב בתחום זה שנים ארוכות.

לשיתוף מהיר לחצו כאן
מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
מה נחשב לתאונת עבודה
עריכת דין
מה נחשב לתאונת עבודה?

לצערנו תאונות עבודה מתרחשות בישראל מידי יום. בכל שנה מבקשים עשרות אלפי פונים סעד מהביטוח הלאומי בגין תאונות עבודה. יש חשיבות בהבנת המצב, מה צריך לעשות ומה האפשרויות העומדות בפני