מסלול טיול בטוקיו יפן

מתכננים את הטיול שלכם לטוקיו? באמצעות המומחים של יפן טורי תוכלו כעת לקבל את המסלול הטוב והאטרקטיבי ביותר בטוקיו, יפן.

טוקיו יפן – מסלול טיול

טוקיו היא עיר הבירה של יפן, ונחשבת לאחת הערים המתקדמות והמודרניות ביותר בעולם. למעשה, העונה המומלצת לטיול היא בתקופת האביב – מרץ עד מאי, וזאת לאור פריחת הדובדבן היפהפייה אשר מתרחשת במדינה, כמו גם בתקופת הסתיו אשר מתרחשת בין ספטמבר לנובמבר, עת מגיעה השלכת. לאור העובדה כי מדובר בעיר ענקית אשר בה שפע של אטרקציות, מקומות בילוי, מסעדות ועוד, חשוב מאוד בטרם אתם מתחילים את הטיול לזכור כי טוקיו משלבת תרבות עתיקה כמו גם מודרניות, ועל כן לרוב לא ניתן לראות את כל העיר בתוך פרק זמן קצר יחסית. יחד עם זאת, המומחים של יפן טורי, אתר התיירות הגדול בישראל מציגים לכם כעת את האתרים שפשוט אסור לכם לפספס בעת הביקור בעיר:

  • גני האמאריקיו – מדובר בגנים יפהפיים אשר האמונה הרווחת ביפן סבורה כי הם נשתמרו עוד מימי קדם. בביקור בגנים ניתן להבחין בבריכה מרכזית אשר בה מים מלוחים, כאשר בעת הביקור תוכלו ליהנות משתיית תה (אחד הסממנים הבולטים ביותר בתרבות היפנית) באווירה קסומה, וזאת לאור המגוון העצום של הפרחים, עצים כמו גם מטעים אשר פזורים בגן. האתר פתוח למשך כל שעות היום, והכניסה חופשית.
  • טוקיו מגדל – מדובר במבנה היסטורי אשר נבנה בשנות ה 50, כאשר בעת הביקור תוכלו להגיע לגובה של 150 מטר ובכך לראות תצפית יפהפייה של העיר, ב 360 מעלות. המגדל פתוח במהלך כל שעות היום, וביחס לאטרקציות אחרות בעיר הביקור באתר נחשב לזול יחסית.
  • מקדש סנסוג'י – המקדש העתיק ביותר בטוקיו, כאשר מדי שנה מבקרים באתר מעל ל 40 מיליון מטיילים, זאת לאור העובדה כי במהלך השנה מתרחשים במקדש פסטיבלים אשר בו מעטרים את המקדש בפנסים אדומים, אשר מהווים סמל למזל טוב בתרבות היפנית. הכניסה חופשית ובחינם.
  • מוזיאון הטבע – אם אתם מטיילים עם ילדים, מדובר באתר חובה בעיר טוקיו וזאת לאור העובדה כי מדובר במוזיאון אשר מארח אין ספור תערוכות, תיאטרון תלת ממד באיכות מדהימה כמו גם מסכים גדולים אשר מקרינים בכל העת מצגות יפהפיות. הכניסה היא בחינם לילדים, כאשר יש לשים לב לשעות הפתיחה של המוזיאון אשר משתנות מעת לעת.
  • טוקיו סקיי טאון – מרכז קניות ובידור עצום אשר ממוקם בבסיס של גורד שחקים אחר. ניתן למצוא במקום שוק אוכל, אין ספור מסעדות, כמו גם אפשרות לעלות לצפית אשר משקיפה על העיר. הכניסה היא כמובן בחינם.
  • פארק יויגי – פארק עצום אשר מאפשר לנוח אל מול עצי דובדבן, יערות, שבילים כמו גם לקיים פיקניק משפחתי קסום.
לשיתוף מהיר לחצו כאן
מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
הסכם ממון
פיננסים
מה חשוב לדעת על הסכם ממון?

הסכם ממון הוא חוזה משפטי הנערך בין בני זוג, לפני נישואיהם או במהלכם, וקובע את אופן חלוקת הרכוש וההתחייבויות ביניהם במקרה של גירושין או פטירה. הסכם זה יכול להגן על

מה נחשב לתאונת עבודה
עריכת דין
מה נחשב לתאונת עבודה?

לצערנו תאונות עבודה מתרחשות בישראל מידי יום. בכל שנה מבקשים עשרות אלפי פונים סעד מהביטוח הלאומי בגין תאונות עבודה. יש חשיבות בהבנת המצב, מה צריך לעשות ומה האפשרויות העומדות בפני