חיפוש

מה מוגדר על פי החוק בתור מעשה מגונה בקטין?

מתוך אינספור פגיעות שכל אחד מאתנו עלול לסבול מהן ולספוג במהלך חייו, הרי שפגיעה הקשורה למיניות ולמעשים מגונים הינה פגיעה חמורה יותר. מה בדיוק אומר החוק ומה נוכל לעשות אם נפגענו? כל הפרטים במאמר שלפניכם.

 

מי הוא קטין?

ראשית, חשוב להבין שכאשר מדברים על מעשה מגונה בקטין מדברים על פגיעה מינית כלשהי שבאה במטרה להסב הנאה או סיפוק מיני לאדם הפוגע, וכל זאת בלי הסכמת האדם הנפגע. שנית, חשוב להבין שהחוק במדינת ישראל מתייחס לקטינים כאשר מדובר על נער או על נערה שטרם מלאו להם 16 שנים.

לצערנו הרב, בישראל מתרחשות אינספור פגיעות מיניות בחיי היומיום, בין אם הן מדווחות ובין אם לא. חשוב להבין שאומנם זה שהפוגע והפוגע יעמוד לדין זה לא יעלים את הנזק שנגרם לנו, אך בכל זאת, לא כדאי לוותר על כך. העניין הוא שכאשר הפוגע נותן את הדין על מעשיו, אנחנו מבטיחים שהוא לא יפגע בעוד קטינים, ובנוסף, הוא לפחות משלם על המעשה הנורא שהוא עשה. לכן ברור מדוע, למרות כל הקושי שבדבר, בהחלט רצוי וכדאי לפנות אל עו"ד פלילי ולעשות הכול כדי שהצדק ייצא לאור.

 

איזה עורך דין פלילי יוכל לעזור לכם?

בין אם אתם הורים לקטין שנפגע ובין אם אתם מנסים לעזור למישהו אחר שנפגע והוא קטין, ברור מדוע יש לכם דילמה לגבי בחירת עורך הדין הנכון ביותר עבורכם. למען האמת, לא חסרים עורכי דין טובים ומקצועיים שמהם תוכלו לקבל שירות ועזרה, אך בפועל, כפי שקורה בכל תחום, גם כאן אנחנו רואים אנשי מקצוע טובים מאחרים. לכן יש מקום לעצור לרגע ולבחון כל פרט שיכול להיות רלוונטי אודות עורך הדין שלכם. למשל: מה בדיוק הוא מציע לכם ומה כלול בשירות שלו?

האם תיפגשו איתו בכל פעם כשיהיה לכם צורך בכך? והאם הוא יהיה זמין לשאלות שלכם גם בין הפגישות השונות? האם מדובר על עורך דין שיוכל להיות זמין עבורכם תמיד? חשוב לשים לב לפרטים האלה כי לא כל עורכי הדין בתחום הפלילי מציעים בדיוק את אותו הדבר.

 

כמה זמן זה יכול לקחת?

אדם, בין אם הוא קטין ובין אם לא, אשר נפגע במעשה מגונה וצריך להעיד בפני בית המשפט, סובל ביותר. למעשה, חלק מהאנשים מתארים את המעמד הזה כמו פגיעה נוספת, ולכן ברור מדוע לא מדובר על אקט פשוט, אך מצד שני, אין שום אפשרות אחרת. לכן ברור מדוע תרצו לדעת כמה זמן זה יכול לקחת וכמה מהר הכול יסתיים. חשוב שתדעו שאין על כך תשובה אחת נכונה, אך מה שבטוח זה שאם יהיה לכם עורך דין מוביל, תוכלו לקצר תהליכים ולכן חשוב לבחור את עוה"ד הטוב ביותר באזורכם.

מעשה-מגונה-בקטין

לשיתוף מהיר לחצו כאן
מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
מה נחשב לתאונת עבודה
עריכת דין
מה נחשב לתאונת עבודה?

לצערנו תאונות עבודה מתרחשות בישראל מידי יום. בכל שנה מבקשים עשרות אלפי פונים סעד מהביטוח הלאומי בגין תאונות עבודה. יש חשיבות בהבנת המצב, מה צריך לעשות ומה האפשרויות העומדות בפני