מהו משלוח מהיום למחר וכמה הוא עולה? 

ישראל היא במידה מסוימת המקום המושלם לבחון את ההתפתחות של עולם המסחר, לאור השינויים שהכניס לחיינו תחום המסחר המקוון. מחד, הישראלים מאוד אוהבים לקנות סחורה איכותית, כולל מותגים ומוצרי יוקרה ופנאי. מאידך, החברה שלנו רק מתחילה להבין מה היא המשמעות של מערך שליחויות נרחב, אמין, מהיר ומקצועי. גודלה הגיאוגרפי של מדינת ישראל מאפשר הקמה של מערך הפצה לוגיסטי, על בסיס מערך שליחויות מהיום להיום. וזה הוא יתרון משמעותי שבעלי העסקים במדינת ישראל יכולים לנצל כדי לקדם את העסק שלהם אל מול כל בית עסק אחר, ואפילו מול ענקיות מסחר מקוון מעבר לים. רק אם אתם בוחרים לשחק עם הקלפים שלכם בצורה הנכונה, ולהשקיע משאבים בהטמעה של מערך שילוח מהיום להיום, אתם תצליחו לראות שינוי בהתנהגות  הלקוחות בכל מה שקשור לרכישות מקוונות בעסק.

 

שלושה כללי מפתח להטמעה של מערך משלוח מהיום להיום

אם החלטתם כי אין מנוס מהטמעה מערך משלוחים מהיר, יעיל ומתקדם לעסק שלכם, אתם ממש לא לבד. בשלב זה חשוב מאוד להבין מה הם גבולות הגזרה שאתם צריכים ליצור בטוח החברה שלכם ואל מול חברת המשלוחים כדי לצלוח את העבודה עם שירות משלוחים מהיום להיום. בין היתר מומלץ לתת את הדעת על שלושה אלמנטים מרכזיים של שיתוף הפעולה הזה:

 

הגדרת שעות קצה להזמנות לקוח

אתם חייבים להגדיר מבעוד מועד ללקוח שלכם שהשירות של משלוח מהיום להיום תלוי בשעת ההזמנה המקורית. עם ההזמנה מבוצעת סמוך למועד ההפצה היומי, לא ניתן יהיה לטפל לוגיסטית בהזמנה ולכן היא תתעכב בעוד יממה.

 

איסוף בשעות קבועות

הגדירו עד כמה שניתן, ביחד עם חברת המשלוחים שעות איסוף והפצה קבועות של הסחורה. כך שייווצר לכם סדר עבודה טוען במחסן ותוכלו לעמוד בהבטחות ללקוחות שלכם גם לאורך זמן.

 

היכרות עם מחירון העלויות של השירות

מחירון שליחויות של דיל דליברי יציג את כל העלויות של שירות זה, כך שאתם תוכלו לדעת בדיוק מה עתיד להיות התשלום על כל אחד מהם שלוחים שאתם מוציאים ללקוחות שלכם. בצורה כזו תוכלו גם לקבוע מראש האם תהיה עלות משלוח ללקוח.

 

משא ומתן הוגן ואמין – להתקשרות בנושאי משלוחים

במידה והחברה שלכם היא חברה גדולה יחסית, עם נפח פעילות רב וכמות לקוחות שרק הולכת וגדלה עשית יכול מאוד להיות שיש מקום למשא ומתן אל מול חברת המשלוחים. לא רק מבחינת עלויות המשלוח עצמן, אלא גם על תנאי המשלוח והאיסוף והדרישות שאתם רוצים להציב מבחינת רמת השירות ללקוחות. מסיבה זו חשוב להסתכל על המחירונים ועל תנאי העבודה הכלליים של החברה אבל להשאיר מקום גם לדיון בתנאים הפרטניים שאתם צריכים כדי לנהל את העסק שלכם ביעילות.

 

שליח מקצועי

לשיתוף מהיר לחצו כאן
מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
הסכם ממון
פיננסים
מה חשוב לדעת על הסכם ממון?

הסכם ממון הוא חוזה משפטי הנערך בין בני זוג, לפני נישואיהם או במהלכם, וקובע את אופן חלוקת הרכוש וההתחייבויות ביניהם במקרה של גירושין או פטירה. הסכם זה יכול להגן על

מה נחשב לתאונת עבודה
עריכת דין
מה נחשב לתאונת עבודה?

לצערנו תאונות עבודה מתרחשות בישראל מידי יום. בכל שנה מבקשים עשרות אלפי פונים סעד מהביטוח הלאומי בגין תאונות עבודה. יש חשיבות בהבנת המצב, מה צריך לעשות ומה האפשרויות העומדות בפני