חיפוש

איזה זכויות מקבלים עם אזרחות פורטוגלית?

דרכון פורטוגלי בעצם אומר שיש לכם אזרחות פורטוגלית והיא לכל החיים.

פורטוגל היא מדינה שחברה באיחוד האירופאי ומרגע שתקבלו את הדרכון אתם תהיו בעלי זכויות שוות לכל אזרח שקשור לאיחוד האירופאי.

לפניכם זכויות שתרוויחו כאשר תשיגו את הדרכון המיוחל.

 

מגורים

אלו שיזכו לדרכון פורטוגלי יוכלו להנות ממגורים בכל אחת מ-28 המדינות באיחוד. אם חשבתם על מגורים בחו"ל תוכלו לגור בכל אחת ממדינות האיחוד ולאו דווקא רק בפורטוגל וכל העונג הזה ללא הוצאת אישור מיוחד וללא הוצאת ויזה.

 

לימודים

כאזרחי האיחוד אתם יכולים ללמוד במוסדות אקדמיים מובילים באירופה ולהנות מתנאי קבלה ידידותיים ומקלים ושכר לימוד מסובסד. במקומות או במוסדות מסוימים תוכלו גם לא לשלם כלל על הלימודים, כי עד כמה שזה מוזר לנו הישראלים האירופאים רואים בלימודים מוצר חשוב מאין כמוהו.

 

אשרת עבודה

דרכון פורטוגלי הוא דרכון אירופאי לכל דבר, ולכן הוא יאפשר לכם לעבוד במגוון ארצות בתוך אירופה ומחוצה לה. לעבוד שם באופן חוקי ולקבל זכויות שוות של אזרחי המקום זו זכות שתסב לכם הרבה שקט נפשי. בעלות של דרכון אירופאי תעניק לכם יתרון כלכלי בכל שלב בחיים, אפשרות לכיוונים חדשים בחיים ואפילו במדינות כמו ארה"ב תקבלו הקלות בקבלת גרין קארד.

 

מעבר חופשי כמעט לכל מקום בעולם

לאלו מכם שאוהבים לטייל מסביב לעולם שלנו אזרחות פורטוגלית תאפשר זאת ובגדול, כי לא יהיה לכם צורך באשרת כניסה או ויזה בכ- 190 מדינות. בין מדינות אלו נכללות גם אוסטרליה וארה"ב ואליהן תקבלו ויזת היתר תייר אוטומטית, וכל זאת גם במדינות שאוסרות כניסה לישראלים כמו אינדונזיה ומלזיה, מדינות איסלמיות ומדינות ערב הרגועות יחסית.

 

עבודה ושאר מיני עסקים

עבודה באירופה או בפורטוגל יכולה להיות אופציה לא רעה בכלל לצעירים בתחילת דרכם, או לכאלו שרוצים לזנק בקריירה ולהשיג יתרון מרשים לרזומה שלהם. לבעלי עסקים זהו פתח ליצירת קשרים עם חברות ואנשים מכל העולם ואפשרות לחיסכון משמעותי של הוצאות מס, כמו כן השקעות בנדל"ן בעולם הוא אפיק שהולך ונעשה פופולארי מה שיכול להפוך אטרקטיבי יותר עם דרכון אירופאי בשל התנאים המוענקים כאזרח המדינה או האיחוד האירופי. הכנסה פאסיבית באמצעות השקעה בנדל"ן תוכל להניב לכם אפיקים מעניינים ומאתגרים שיכניסו לכם כסף שרב ותהפוך את המציאות הכלכלית שלכם לחלום אמיתי.

 

תעודת ביטוח

קבלת אזרחות פורטוגלית היא למעשה פוליסת ביטוח שנשארת במשפחה מרגע קבלתה לדורי דורות. ההבנה שבמציאות של היום, במלחמות הבלתי פוסקות ובעולם המשתנה אין יותר ראוי ממדינה נוספת שתהיה לנו כבית.

אם קיבלתם אזרחות פורטוגלית לפני שנולדו לכם ילדים, הם יקבלו אזרחות באופן אוטומטי. אם כבר יש לכם ילדים הגישו בקשה עבורם בהתאם לתנאי החוק והם יקבלו את האזרחות כירושה מכם.

 

פספורט

לשיתוף מהיר לחצו כאן
מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
מה נחשב לתאונת עבודה
עריכת דין
מה נחשב לתאונת עבודה?

לצערנו תאונות עבודה מתרחשות בישראל מידי יום. בכל שנה מבקשים עשרות אלפי פונים סעד מהביטוח הלאומי בגין תאונות עבודה. יש חשיבות בהבנת המצב, מה צריך לעשות ומה האפשרויות העומדות בפני