חיפוש

המדריך המלא לבחירת מנעולן מקצועי ואמין

אזורי מתן שירות, המלצות, זמינות, מחירים וכמובן הסמכה ואישורים ממשטרת ישראל הם רק חלק מהנושאים שאותם אפשר לבדוק כדי לוודא בחירה של מנעולן מקצועי ואמין. מתלבטים בין בעלי מקצוע? הנה המדריך שיעזרו לכם לקבל החלטה

בחירת מנעולן אמין ומקצועי היא משימה מורכבת יותר מכפי שנהוג לחשוב. קודם כל, מדובר על אחד מאנשי המקצוע היחידים שמקבלים גישה אל כל הרכוש הכי יקר שיש לנו: החל משירותי פריצת מכונית פרטית ועד פריצת דלתות וכספות במשרד. לכן, עלינו לוודא שבחרנו נכון ושאפשר לתת אמון במנעולן שעומד לקבל את המפתחות לחיים שלנו, תרתי משמע.

שנית, יש המון שירותי פריצה ומנעולנים לבחור מתוכם. בגלל ההיצע הרחב, חלקנו עלולים להרגיש מבולבלים. עם זאת, קיימים גם פתרונות – כמו למשל לבחור מנעולן לפי הפרמטרים הבאים בלבד:

 

בדקו את אזורי מתן השירות

בדיקה מראש של אזורי מתן השירות תעזור לכם לדעת עד כמה המנעולן אמין. בשירותי פריצה אין מקום לפשרות, כי המנעולן חייב להגיע מהר על מנת שתחזרו לשגרה ולא תצטרכו לספוג עוד הפסדים של זמן וכסף.

 

קבלו המלצות

המלצות על מנעולן אמין ומקצועי אפשר לקבל מחברים, קרובים ובני משפחה. אם אתם לא מכירים אישית אנשים שכבר הזמינו מנעולן והיו מרוצים מהשירות שלו, תמיד ניתן לנסות להרחיב את מאגר הממליצים בעזרת מידע מאתרי אינטרנט ורשתות חברתיות. במקרים אלו, ודאו שמדובר על המלצות אובייקטיביות שמבוססות על כמה שיותר נימוקים משכנעים, דוגמאות והסברים.

 

בררו על זמינות

שיחת טלפון קצרה עם מנעולן תעזור לכם לדעת האם הוא זמין. כמו עם אזורי מתן השירות, גם כאן המטרה היא לסנן החוצה מנעולנים שלא עומדים בעומס ויגרמו לכם לחכות. אם המנעולן זמין, אפשר גם לנצל את ההזדמנות ולשאול אותו על הרקע שלו.

 

השוו מחירים

אין סיבה לשלם ביוקר על שירותי פריצה ומנעולנות. בעידן של היום חיסכון בהוצאות גם לא אמור לבוא על חשבון הביצועים, כי יש כלים טכנולוגיים רבים שבהם המנעולן יכול להשתמש. בנוסף, אפשר להיעזר במידע מהאינטרנט כדי להשוות בין מחירים של שירותי מנעולן בשגרה ובחירום: החל משכפול מפתחות בלי שום לחץ של תאריך או יום, ועד פריצת מנעולים בשעות הקטנות של הלילה כי איבדתם את הצרור של הבית.

 

ודאו הסמכה ואישורים ממשטרת ישראל

הטעות הנפוצה היא לבחור מנעולן רק לפי תחושת בטן, בלי לוודא שמדובר על בעל מקצוע שסיים את ההסמכה שלו וקיבל את כל התעודות ממשטרת ישראל. מבחינתכם, הסמכה ואישורים מהמשטרה חייבים לעמוד בראש סדר העדיפויות. בלי אישורים כאלה, לא תוכלו לדעת שזהו מנעולן שאפשר לסמוך עליו. כמו כן, הסמכה ואישורים יעידו על מחויבות של מנעולן כלפי המקצוע שבו בחר.

מנעולן מקצועי ואמין

לשיתוף מהיר לחצו כאן
מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
מה נחשב לתאונת עבודה
עריכת דין
מה נחשב לתאונת עבודה?

לצערנו תאונות עבודה מתרחשות בישראל מידי יום. בכל שנה מבקשים עשרות אלפי פונים סעד מהביטוח הלאומי בגין תאונות עבודה. יש חשיבות בהבנת המצב, מה צריך לעשות ומה האפשרויות העומדות בפני