החזרי מס לגרושים

ישנם לא מעט אזרחים במדינתנו שאינם מודעים לעובדה כי הם זכאים להטבות מס הכנסה, בשל היותם גרושים. אוכלוסיית הגרושים בישראל זכאית להחזרי מס בגין נקודות זיכוי ממס הכנסה, ולפעמים אפילו לפטור מלא או חלקי מתשלומי מס הכנסה. גרושים? מגיע לכם כסף!

בישראל יש את חוק פקודת מס הכנסה, חוק אשר מזכה את הזכאים בנקודות זיכוי בהקלות כאלו ואחרות, רובן ככללותן הקלות והטבות כלכליות. כשמדברים על גירושין, באותה הנשימה חייבים להזכיר את העובדה שאנשים רבים משלמים מזונות, בעודם חיים בנפרד מבני או בנות הזוג, מה שמחייב אותם בדרך כלל בתשלומים שאינם נמוכים, בלשון המעטה.

 

גרושים או פרודים? מגיעות לכם נקודות זיכוי במס הכנסה

בכדי להקל על אוכלוסיית הגרושים, המדינה חוקקה את חוק פקודת המס, שבעצם מאפשר קבלת נקודות זיכוי במס הכנסה עבור כל אדם אשר רשום כחד הורי, אך ילדיו בחזקתו. בימינו הדיגיטליים, כבר ניתן לקבל החזר מס הכנסה באינטרנט לגרושים.

אין ספק כי מדובר בנטל כלכלי כבד, הנטל הכרוך בתהליכי הגירושין. מעבר לכך שההורים נאלצים לחיות בנפרד ולשאת בתשלומים הנלווים לשגרתם הכלכלית, בפעמים רבות התשלומים אפילו מתעצמים בעת שחיים בנפרד.

 

הוצאות בבית שכדאי לדווח עליהן ולהנות מהטבות מס

אם לפתע ישנו תיקון יוצא דופן באינסטלציה בבית, או שמא אנשים צריכים שירותי איטום גגות באופן בהול, יהיה בד"כ מדובר בהוצאות לא קטנות. אם כך, החזרי מס לגרושים ניתנים בעקבות העובדה שהחיים גם ככה יקרים, אז על אחת כמה וכמה כשאתם גרושים וצריכים גם לכלכל ולגדל ילדים.

יחד עם נושא של החזרי מס הכנסה לאוכלוסיית הגרושים, כדאי מאוד לדעת שגם אם אתם פרודים – מגיע לכם כסף בחזרה ממס הכנסה! גם אם תהליך הגירושין לא אושר סופית בבית המשפט, אך אתם בכל מקרה מוגדרים כפרודים, מגיע לכם נקודת זיכוי אחת ממס הכנסה. כמובן, אם יש לכם ילדים, תצטרכו להמציא את המסמכים הרלוונטיים המעידים על דמי המזונות שאתם משלמים לבת הזוג. זאת ועוד, גם במקרים שהתגרשתם אך נישאתם מחדש, מגיעות לכם הטבות מס הכנסה בצורה של נקודות זיכוי.

 

החזרי מס הכנסה באינטרנט

בכל מקרה, בין אם אתם גרושים או פרודים, יהיה כדאי לנצל את ההטבות הכלכליות הניתנות לכם מהמדינה וממס הכנסה. גם אם כיום אתם במצב כלכלי מספק, לעולם לא ניתן באמת לדעת להיכן יובילו ימים. אם כך, כל הקלה כלכלית ממס הכנסה שמוצעת לכם – פשוט נצלו אותה.

צריכים ייעוץ נוסף ולא מוכנים להתפשר על המקצועיות של יועצי מס הכנסה? מאני בק – ייעוץ מס הכנסה והחזרים, היא החברה אליה אנחנו ממליצים לפנות. עם המון שנות ניסיון ומקצועיות חסרת רבב, יועצי מס הכנסה ורואי חשבון יסייעו לכם במה שתצטרכו. בהצלחה!

בדקו האם מגיע לכם החזרי מס: https://taxes-refund.co.il.

פיננסי

לשיתוף מהיר לחצו כאן
מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
הסכם ממון
פיננסים
מה חשוב לדעת על הסכם ממון?

הסכם ממון הוא חוזה משפטי הנערך בין בני זוג, לפני נישואיהם או במהלכם, וקובע את אופן חלוקת הרכוש וההתחייבויות ביניהם במקרה של גירושין או פטירה. הסכם זה יכול להגן על

מה נחשב לתאונת עבודה
עריכת דין
מה נחשב לתאונת עבודה?

לצערנו תאונות עבודה מתרחשות בישראל מידי יום. בכל שנה מבקשים עשרות אלפי פונים סעד מהביטוח הלאומי בגין תאונות עבודה. יש חשיבות בהבנת המצב, מה צריך לעשות ומה האפשרויות העומדות בפני