חיפוש

הוציאו נגדכם כתב אישום – זה הזמן להצטייד בעו"ד

לא פעם אנחנו שומעים על אנשים שהוצא נגדם כתב אישום והם לא יודעים מה לעשות עם עצמם. מלבד להתקשר לחברים וקרובי משפחה כדי לחלוק את המצב המורכב, הם מוצאים עצמם חסרי אונים. אם אתם מזדהים עם התיאור הזה, כדאי שתדעו שאתם לא לבד. מכיוון שהבנו שמדובר בעניין שחוזר על עצמו בקרב אנשים רבים, החלטנו לכתוב מדריך שיכוון אתכם בדיוק מה לעשות לאחר הוצאת כתב האישום. קראו את השורות הבאות בעיון רב ותגלו את כל המידע שאתם זקוקים לו.

 

הגורמים שסייעו בכתיבת המדריך

מדריך זה נכתב תוך סיוע מצד אנשים שעברו את ההליך בעבר. הגענו אליהם לאחר שפרסמנו פוסט בקבוצות פייסבוק שונות. בפוסט זה ציינו כי אנו כותבים מדריך לאנשים שהוצא נגדם כתב אישום. ביקשנו מהגולשים שעברו את החוויה, לציין בפנינו את התחושות שהרגישו באותם רגעים ואת אופן ההתמודדות שלהם לאחר החלטה זו. לאחר שקיבלנו את כל הפניות בנושא, הדגשנו את כל הפרטים החשובים והפכנו אותם למדריך הנוכחי. זו ההזדמנות להודות לכל אלו שלקחו חלק בכתיבת המדריך. בזכותכם, אחרים ידעו כיצד לפעול לאחר הוצאת כתב האישום.

 

הוציאו נגדכם כתב אישום? מה עליכם לעשות? השלב ה -1

בשלב הראשון אתם צריכים לשבת לרגע במקום ולנשום עמוק. אם יש לכם אפשרות להזיז מכם אנשים שנמצאים סביבכם, זה יהיה מעולה. שכן, מסתבר שלא פעם, אנשים שמקבלים את ההודעה הזו מוצאים את עצמם בעומס נפשי. הדבר עשוי להוביל להופעה של התקפי חרדה או התעלפות. כדי שתוכלו להגיב למצב באופן מיטבי ולעכל, עליכם לעצור לנשימה. רק לאחר מכן תוכלו לעבור לשלב השני ולחפש עורך דין פלילי בנתניה.

 

הוציאו נגדכם כתב אישום? מה עליכם לעשות? השלב ה -2

בשלב זה אתם צריכים להתחיל לחפש עורך דין פלילי טוב באזור המגורים שלכם. כדי שתוכלו לעשות זאת, עליכם לחפש המלצות ברחבי הרשת. הוצעו לנו כמה אפשרויות שבהן ניתן למצוא פרטים אודות עורכי דין טובים בתחום, הנה כמה מהאפשריות הבולטות ביותר:

  • פייסבוק
  • גוגל (לשונית ביקורות)
  • אינסטגרם ועוד

 

הוציאו נגדכם כתב אישום? מה עליכם לעשות? השלב ה – 3

השלב השלישי והאחרון הוא שלב יצירת הקשר עם עורך הדין הנבחר. בשלב הזה אתם צריכים ליצור קשר עם עורך הדין שקיבל את מרבית ההמלצות בשלב 2. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים בעורך דין מקצועי, אמין ובעל ניסיון רב בתחום. לאחר שתצרו אתו קשר, תמסרו לו את כל הפרטים ותשלחו לו את כל המסמכים הדרושים. הוא כבר יידע מה עליכם לעשות בשלבים הבאים.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את הדרך להתמודד שלב אחר שלב עם הוצאת כתב אישום נגדכם. מאחלים לכם בהזדמנות זו שתעברו את ההליך על הצד הטוב ביותר .

פטיש

 

לשיתוף מהיר לחצו כאן
מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
מה נחשב לתאונת עבודה
עריכת דין
מה נחשב לתאונת עבודה?

לצערנו תאונות עבודה מתרחשות בישראל מידי יום. בכל שנה מבקשים עשרות אלפי פונים סעד מהביטוח הלאומי בגין תאונות עבודה. יש חשיבות בהבנת המצב, מה צריך לעשות ומה האפשרויות העומדות בפני