חיפוש

בריאות וביטוח בריאות

הביקוש לרפואה פרטית צובר תאוצה בשנים האחרונות, וזאת כתוצאה מזמני המתנה ארוכים אשר הולכים ומתארכים ברפואה הציבורית. כיצד גם אתם תוכלו לקבל את הטיפול הרפואי המהיר והטוב ביותר? להלן הפרטים.

 

ביטוח בריאות – כבר איננו מספיק בכדי לכדי טיפול רפואי איכותי ומהיר

מתי בפעם האחרונה ניסיתם להזמין תור לרופא מומחה? אם גם אתם מחכים זמן רב, אתם ממש לא לבד. מאז החלה מדינת ישראל לקצץ בהוצאות הבריאות לאזרחיה, ניתן לראות כי המענה הרפואי איננו מספק וכי ישראלים רבים נותרים חסרי אונים לאחר שאינם מצליחים לקבל טיפול רפואי או תור בעבור רופא מומחה, גם אם הם מחזיקים בביטוח בריאות. למעשה, חברות הביטוח מדווחות על קפיצה של עשרות אחוזים בביקוש לרכישה של ביטוח בריאות פרטי, וזאת כחלק מהתסכול כמו גם ההבנה כי על מנת לקבל טיפול רפואי ראוי ובמהירות, יש לפנות למרפאה פרטית אשר תעניק את המענה הנדרש הן מבחינת הצוות המטפל אשר זמין לעזור והן מבחינת זימון תורים.

סגירת ביטוח

 

זמני המתנה ארוכים לצורך ביצוע בדיקות רפואיות הכרחיות

כאמור, זמני ההמתנה לבדיקות רפואיות עלה באופן מתמיד בשנים האחרונות, לעיתים לכדי מצב אבסורד בו מי שמחזיק בביטוח בריאות מטעם המדינה ומשלם בכל שנה אלפי שקלים איננו מקבל את הסיוע הנדרש, ולכן רבים נאלצים לחכות זמן רב עד אשר הם מופנים לתור אצל רופא מומחה או מצליחים להגיע לבדיקות הכרחיות רפואיות. כך לדוגמא, תור בעבור בדיקות מין יכול לקחת כשלושה חודשיים, ואילו לבדיקות רפואיות מתקדמות כדוגמת סריקת MRI ההמתנה עומדת על יותר מחצי שנה, גם כאשר מדובר במקרים דחופים. כיום ניתן לראות בלא מעט אזורים במדינת ישראל מרפאות פרטיות אשר מעניקות שירות לקהל הישראלים אשר מבקש לקבל שירותי רפואה מהירים וזמינים, כאשר המרכז הרפואי המוביל הינו תל אביב מדיקל סנטר אשר מאפשר לכם ולבני משפחתכם לקבל טיפול רפואי מצוין הנעשה תחת שימת דגש על יחס אישי.

 

תל אביב מדיקל סנטר – המרכז הרפואי הפרטי המוביל בישראל

תל אביב מדיקל סנטר הינו מרכז רפואי מוביל בתחומו אשר חרט על דגלו לספק את שירותי הבריאות הטובים ביותר בעבור כל מטופל, ואכן המרכז זוכה למחמאות מצד מטופלים אשר מדווחים על רמת שביעות רצון גבוה כתוצאה מהיחס כמו גם מהצוות המטפל אשר מורכב מרופאים ואחיות מהשורה הראשונה. באמצעות נציגי המרכז תוכלו לקבל טיפולים רפואיים מתקדמים וכן לבצע בדיקות רפואיות הכרחיות מבלי לחכות זמן רב, כל זאת באמצעות המכשור הרפואי המתקדם ביותר בישראל אשר יאפשר לכם להיות בטוחים כי אתם מקבלים את המענה הרפואי הטוב ביותר בעבורכם ובעבור בני המשפחה שלכם. בנוסף, ניתן לקבל החזר מטעם קופת החולים במידה והנכם מחזיקים בביטוח פרטי. לתיאום תור וקבלת מידע, לחצו כאן.

לשיתוף מהיר לחצו כאן
מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
מה נחשב לתאונת עבודה
עריכת דין
מה נחשב לתאונת עבודה?

לצערנו תאונות עבודה מתרחשות בישראל מידי יום. בכל שנה מבקשים עשרות אלפי פונים סעד מהביטוח הלאומי בגין תאונות עבודה. יש חשיבות בהבנת המצב, מה צריך לעשות ומה האפשרויות העומדות בפני