ביטוחים ישנים של סבא

האם ידעתם שיש סיכוי לא קטן כי סבכם מחזיק בכפל ביטוחי עליו הוא משלם לא מעט כסף מדי שנה? כיצד תדעו האם גם הוא בין אלפי הישראלים אשר מחזיקים בכפל ביטוחי – במאמר הבא.

כפל ביטוחי – בעיה מהותית בענף הביטוח בישראל

ענף הביטוח בישראל הוא ענף סבוך אשר מוביל אזרחים להוצאות מיותרות של אלפי שקלים מדי שנה, כל זאת בזכות הכפל הביטוחי. כפל ביטוחי הוא למעשה מצב בו אדם מחזיק במספר פוליסות זהות, בעבורן הוא משלם  לא מעט כסף וכתוצאה מכך נוצר מצב שחברות הביטוח מרוויחות מיליוני שקלים על חשבון אי הידיעה של הציבור. למעשה, רבים בציבור הישראלי אינם מעוניינים ליצור קשר עם חברות הביטוח וזאת לאור הסבך הבירוקרטי, ועל כן הדרך הטובה ביותר לבדוק האם גם לסבכם או קרובי משפחה נוספים יש כפל ביטוחי היא דרך אתר הר הביטוח.

שעון וכסף

אתר הר הביטוח – הדרך שלכם לאתר פוליסות ביטוח זהות

אתר הר הביטוח הוא מיזם חדשני אשר נועד לעזור לציבור לגלות האם יש ברשותו כפל ביטוחי, כמו גם להוזיל באופן משמעותי את העלויות. למעשה, כל מה שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר בכתובת https://harhabituach.co.il למלא פרטים ולאחר מכן יחזור אליכם נציג מומחה לתחום הביטוח אשר הוא נציג אובייקטיבי לחלוטין ויספק לכם את כל המידע הרצוי באמצעות דו"ח מפורט. לאחר מכן, תוכלו לקבל הכוונה מדויקת לפוליסות אשר מתאימות לכם בהתאם לרקע האישי, כמו גם לקבל אפשרות לבטל את הפוליסות הכפולות ולבחור בפוליסות הזולות ביותר אשר הולמות בצורה הטובה ביותר את מצבכם. למעשה, מדובר במיזם אשר דומה מאוד לשירות הר הכסף של משרד האוצר, אולם באמצעות הר הביטוח תוכלו לקבל את המידע המקיף ביותר – מבלי לצאת מהבית. בכך, סבא שלכם כמו גם קרובי משפחה נוספים וגם אתם יכולים לחסוך אלפי שקלים מדי חודש, כפי שהתרחש למאות הישראלים המרוצים אשר כבר השתמשו בשירות.

התנהלות כלכלית נבונה באמצעות אתר הר הביטוח

כאמור, אתר הר הביטוח מהווה בשורה של ממש בעבור קהלים גדולים בציבור הישראלי, ובפרט קשישים אשר אינם יכולים לבצע את כל הפעולות הנדרשות בכדי לקבל תמונה מדויקת של מצבם הכלכלי, ובפרט בנושא הביטוח. מאז החל לפעול המיזם לקחו בו חלק מאות ישראלים אשר גילו לתדהמתם כי הם משלמים לא מעט כסף בעבור פוליסות זהות, ועל כן לאחר שיחה עם נציג מטעם האתר יכלו לקבל את התמונה הרחבה ביותר עם הוזלה משמעותית מאוד בעלויות הביטוח, אשר מהוות נדבך משמעותי מאוד מהתקציב של כל אדם. על כן, אם גם אתם רוצים לקבל פרטים נוספים היכנסו עוד היום לאתר ותוכלו לצאת לדרך חדשה אשר כוללת התנהלות כלכלית נבונה ושקופה, כל זאת בזכות אתר הר הביטוח.

לשיתוף מהיר לחצו כאן
מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
הסכם ממון
פיננסים
מה חשוב לדעת על הסכם ממון?

הסכם ממון הוא חוזה משפטי הנערך בין בני זוג, לפני נישואיהם או במהלכם, וקובע את אופן חלוקת הרכוש וההתחייבויות ביניהם במקרה של גירושין או פטירה. הסכם זה יכול להגן על

מה נחשב לתאונת עבודה
עריכת דין
מה נחשב לתאונת עבודה?

לצערנו תאונות עבודה מתרחשות בישראל מידי יום. בכל שנה מבקשים עשרות אלפי פונים סעד מהביטוח הלאומי בגין תאונות עבודה. יש חשיבות בהבנת המצב, מה צריך לעשות ומה האפשרויות העומדות בפני