מפרקים את פולין : באיזו עיר בפולין הכי כדאי להשקיע ומדוע

פולין היא מדינה שרוצה לצאת מהתדמית האפרורית שלה, כחלק ממדינות מזרח אירופה
הממשל הפולני רוצה לשנות את תדמיתה ולהכניס אוכלוסייה חזקה שתצמיח את המדינה לקידמה
ולהיות מדינה מודרנית מובילה.

יתרונות בהשקעה בפולין

הצטרפותה של פולין לאיחוד האירופאי יוצרת הזדמנות לעסקאות נדל"ן לפי החקיקה האירופאית
המתקדמת בתחום, ובעצם אפשר לומר חקיקה שיודעת להגן על הרוכשים.

פולין מאפשרת ליזמי נדל"ן ולפרטיים מס קבוע ונמוך מאד מסכומי המס הנדרשים ממשקיעים
ביתר מדינות אירופה. לא רק זה, אין שום חוק שאוסר על תושבי חוץ להשכיר את הנכס שרכשו, הדבר היחיד שהממשל דורש שאם במידה והחוזה הוא ליותר משנה אחת תתפלאו לשמוע אבל כל מה שהם מבקשים שזה יהיה חוזה בכתב. עוד יתרון בפולין שההשקעה של האיחוד האירופי בתשתיות גורם לצמיחה ובסיס חזק בתוצר הגולמי של פולין.

 

יעדי נדל"ן שווים נוספים

מכאן ניתן ללמוד שהנתונים הללו הם בעצם ברכה לכל משקיע במדינה, היעדים החזקים בהשקעות נדל"ן
הינן קראקוב, לודג', ורשה, קטוביץ, וגליביצה. הנתונים מצביעים על רווחים של תשואה יציבה ורווחים חודשיים גבוהים גם בהשכרה ועד מכירת הנכס.

 

ההסכם בין פולין וישראל

ממשלות ישראל ופולין קיימו הסכם בינהן אשר מגן על משקיעים ישראליים ומונע מהם תשלום של מס כפול
זה ללא ספק מאפשר הזדמנות רווחית משמעותית מהשקעה במדינות אחרות.

 

השקעות בפולין מניבות רווחים בין 6 אחוז ל 9 אחוז בשנה, וכל התחזיות מצביעות באור חיובי וברור על עלייה לביקוש בשוק הנדל"ן ובאופן ישיר לעוד עלייה נוספת של התשואה שהנכס בעתיד יניב. המטבע ששולט בפולין הוא הזלוטי וערכו נמוך מהאירו, וחשוב לציין שהמדינה לא נמצאת באינפלציה וזה מאפשר סחר נח, זלוטי אחד שווה לקצת פחות מהשקל. מחירי נכסים בפולין נמוכים מכיוון שישנו ביקוש לרכישה אך זה בהחלט על מי מנוחות לא כמו בישראל ולכן נתון זה מאפשר מחירי רכישה נוחים ולא יקרים ואפילו ניתן לומר נמוכים.

 

לא נשכח גם את התיירות הרבה שיש לפולין, שמאפשרת למדינה שיגשוג וצמיחה כלכלית כמו לדוגמא השכרה של דירות לטווח קצר בעידן ה AIR B&B שזהו פלח שוק חדש המאפשר השכרת דירות לדיירים. מאד חשוב לשים לב גם לכלכלה הפולנית שהיא נחשבת לכלכלה יציבה ובעלת שיעור צמיחה הגבוה ביותר מבין מדינות אירופה השונות בשנים האחרונות.

עלייה ברמת החיים

כיום בפולין יש עלייה ברמת החיים ובהכנסות לאדם בקרב האוכלוסייה בפולין והאופציות לרכישה גבוהות יותר
וזה מייצר ביקוש עצום ובהקמת פרוייקטים חדשים עוד לפני שהמכירה החלה.
העלויות של דירות חדשות בערים היותר גדולות בפולין נעות סביב הסכומים המצחיקים של 100 עד 140 אלף דולר שזה יוצא במטבע המקומי בין 300 ל 500 אלף זולטי והתשואה מהן מגיעות לתשואת ברוטו של 6 אחוז ויותר.

יש יותר עדויות בשטח שדווקא בבירת פולין ורשה והעיר קראקוב מהווה קרקע עשירה להתפתחות הנדל"ן שמהוות גם מרכזים אקדמים ותיירות גדולה וענפה בפולין. אז אחרי שהבנו כי נדל"ן בפולין הוא השקעה כדאית בזכות הרצון של המדינה לצאת מהתדמית האפורה שנוצרה לה, זה מסביר את המאמצים של הממשל לנסות ולהשביח כל פרט, מה שיכול לגרום לעליית מחירים נוספת וגבוה במיוחד בתחום הנדל"ן.

נכסים להשקעה

לשיתוף מהיר לחצו כאן
מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
הסכם ממון
פיננסים
מה חשוב לדעת על הסכם ממון?

הסכם ממון הוא חוזה משפטי הנערך בין בני זוג, לפני נישואיהם או במהלכם, וקובע את אופן חלוקת הרכוש וההתחייבויות ביניהם במקרה של גירושין או פטירה. הסכם זה יכול להגן על

מה נחשב לתאונת עבודה
עריכת דין
מה נחשב לתאונת עבודה?

לצערנו תאונות עבודה מתרחשות בישראל מידי יום. בכל שנה מבקשים עשרות אלפי פונים סעד מהביטוח הלאומי בגין תאונות עבודה. יש חשיבות בהבנת המצב, מה צריך לעשות ומה האפשרויות העומדות בפני