איזה עו"ד מתעסק בקבלת פטור ממס הכנסה?

פטור ממס הכנסה הוא חלק אינטגרלי בחייהם של רבים מאיתנו, אשר זכאים לפטור זו איך מכל סיבה שהיא עוד לא הצליחו לממש את זכותם. כידוע, במדינת ישראל הדרך למימוש הזכויות לא תמיד כל כך קצרה, ויש להיעזר בסבלנות ובאנשים המתמחים בתחום בו אתם מתקשים כדי להגיע למחוז חפצכם.

אם אתם מתעכבים בקבלת ההחזרים או לא יודעים כיצד לפעול עם תעודת הפטור שלכם – הכבה הבאה תעשה לכם סדר.

 

למי מגיע פטור ממס הכנסה?

אז נתחיל בבסיס – איזה אזרחים זכאים לפטור ממס הכנסה? בדרך כלל מדובר באזרחים בעלי אחוזי נכות מסוימים אשר יקשו עליהם כלכלית, ועל כן המדינה החליטה להעניק להם פטור ממס הכנסה.

עליכם לוודא שאחוזי הנכות שלכם מעניקים לכם פטור, ולאחר מכן עליכם לוודא אם אתם זכאים גם להחזרים רטרואקטיביים של תשלומים שלא לצורך למס ההכנסה מ- 6 השנים האחרונות.

 

איזה עורך דין מתעסק בפטור ממס הכנסה?

יש מגוון תחומים בהם עורכי דין עוסקים, כידוע. לכן, יש לדעת לאיזה עורך דין לפנות. יש עורכי דין שעוסקים בתאונות דרכים, בגירושין, בתאונות דרכים וכיוצא בזה.

ויש עורכי דין שמתמחים בנושא מס ההכנסה והם מסייעים לאלו שזכאים לפטור ואינם מצליחים לממש אותו. כדאי לכם לבדוק באינטרנט איזה עורכי דין מתמחים בתחום ולנסות לברר מה הלקוחות הקודמים שלהם אומרים עליהם.

 

איך לבחור נכון עורך דין שמתמחה בהחזרי מס?

  1. הטיפ הראשון שלנו הוא לבדוק המלצות – אם לא הגעתם לעורך הדין מחבר או קרוב שהמליץ לכם עליו, כדאי לוודא שהוא אמין ומקצועי דרך לקוחות קודמים.
  2. כדאי לכם להגיע לעורך דין דרך משהו שאתם מכירים כדי להיות בטוחים שהוא ישר.
  3. בקשו מעורך הדין לספר לכם על הצלחות שהיו לו בתחום – אם הוא הצליח לעזור למשהו שהיה לו קמרה כמו שלכם או דומה לשלכם.
  4. בקשו ממנו להסביר במה כרוך השלום, כמה זמן הוא יקדיש לתיק שלכם ועוד פרטים טכניים שיעזרו לכם להבין כמה הוא ישקיע בכם.

 

מה ההליך כולל בתוכו?

ההליך כולל בדרך כלל פגישה ראשונית עם עורך דין שתסביר לעורך הדין את הפרטים לגבי התיק שלכם. ומשם והלאה עורך הדין ינחה אתכם – אם יהיה לו צורך לפגוש אתכם שוב הוא יגיד לכם, והוא יסביר לכם על התביעה שתצטרכו להגיש וכיוצא בזה. ההליך לא מורכב אבל תיערכו לכך שהוא ייקח זמן לא מועט.

 

לסיכום

כל עורך דין מתמחה במשהו אחר, ויש עורכי דין שמתמחים בהחזרי מס ומטרתם לסייע לכם לממש את הזכאות שלכם לפטור ממס. ההליך עם עורך הדין יהיה מאוד נוח ויעיל אם כי לא בטוח מהיר. אנו ממליצים לכם להשקיע בבחירה של עורך הדין כי הוא זה שיעניק לכם את מה שמגיע לכם.

עורך דין

לשיתוף מהיר לחצו כאן
מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
הסכם ממון
פיננסים
מה חשוב לדעת על הסכם ממון?

הסכם ממון הוא חוזה משפטי הנערך בין בני זוג, לפני נישואיהם או במהלכם, וקובע את אופן חלוקת הרכוש וההתחייבויות ביניהם במקרה של גירושין או פטירה. הסכם זה יכול להגן על

מה נחשב לתאונת עבודה
עריכת דין
מה נחשב לתאונת עבודה?

לצערנו תאונות עבודה מתרחשות בישראל מידי יום. בכל שנה מבקשים עשרות אלפי פונים סעד מהביטוח הלאומי בגין תאונות עבודה. יש חשיבות בהבנת המצב, מה צריך לעשות ומה האפשרויות העומדות בפני