לעשות דיאטה בצורה נכונה

רק תכתבו את המילה "דיאטה" בגוגל ותקבלו אלפי טיפים, מדריכים, בלוגים, סרטונים וספרים – כולם יסבירו לכם איך לעשות דיאטה בצורה נכונה מבלי לפגוע בגוף ועדיין להמשיך לצמצם היקפים. כל מאמן כושר או תזונאי מאמינים שאצלם הידע הנכון והטוב לגבי דיאטות ומלאי הגישות הקיים עלול מאוד לבלבל. לכן הגישה של אתר סטרונגר, היא לספק זווית ראיה שונה לכל המידע והגישות שכבר קיימות. מאחר והגוף והנפש שלנו אחד הם, צריך לא להסתכל רק על מה שנכנס לבטן ועל כמה סקווטים עשינו היום. צריך לבדוק ולהכיר גם את קו המחשבה שלנו לעומק ולדעת לשלוט בו כדי לקבל גוף חטוב יותר בסוף התהליך.

לגוף שתמיד חלמנו

ועוד דבר לפני שנצלול פנימה – לדיאטה אין אמת אחת. מה שיתאים לאחד לא יתאים לאחר וזה יכול להיות בגלל אלף סיבות, כל אחד לגופו תרתי משמע. המטרה היא לקבע הרגלים נכונים שבאמצעותם אפשר לנסות מספר דרכים להורדה במשקל ואחת מהן באמת תעבוד.

(קחו משקפת, אנחנו צוללים)

הרזייה היא קודם כל דרך הראש

קיצוניות היא לעולם לא טובה ולכן אין שום סיבה שהיא תגיע אליכם לצלחת. מעט מידי מזון או יותר מידי ממנו לא יגרמו לכם לקבל תוצאה רצויה. זוכרים את מורגן ספרלוק ("לאכול בגדול")? הוא אכל מקדונלד'ס בלבד במשך 30 ימים וחטף נזקים בריאותיים, אחוז שומן וכולסטרול גבוהים להחריד שמלווים אותו עד היום. אתם יכולים לקחת כל סוג מזון (אפילו מלפפון) ולאכול ממנו בוקר/ צהריים/ ערב במשך 30 ימים ולהיווכח שגם אם הוא סופר בריא בהוויה שלו – לטווח ארוך ומוגזם הוא פשוט איננו יעיל.

ולכן מה שאתם חייבים לסגל לעצמכם הוא מודעות. להבין שאתם יכולים ומותר לכם לצרוך הכל, אבל במידה. לא להעמיס וגם לא להקטין כמויות בצורה שתעניש לכם את החשק למתוק או תחושת השובע.

אם תחזקו את הרגל המודעות, תוכלו להבין בדיוק מתי אתם רעבים ולא להתפתות לאכול "לפי העין", להקשיב לגוף ולפענח מתי הוא מתקשה לעכל ולשלוט בקבלת ההחלטות שלכם.

שילוב תזונה וספורט

"אני עושה כבר שנתיים פילאטיס ושומרי משקל אבל לא יורדת גרם". מוכר לכם? אנשים רבים מאמינים שכל פעילות גופנית תביא אותם לצמצם היקפים והם רק צריכים לבחור את המועדפת שלהם. אך האמת היא שלא זקוקים לפעילות ספורטיבית כדי לרדת במשקל. אך ספורט בהחלט מייעל משמעותית את כל תהליך הירידה במשקל!

כדי למקסם את שריפת הקלוריות ולרדת באחוזי שומן תוך עלייה במסת שריר, פילאטיס או כל פעילות אנאירובית לא מספיקה. אתם זקוקים לאירובי של לפחות שניים-שלושה אימונים בשבוע: ריצה, אינטרוולים, ספינינג, קרוספיט או כל סוג אחר של אירובי שתבחרו ויחד איתו שלבו גם שני אימוני אנאירובי שיחזקו את הגוף, יתרמו לעלייה במסת השריר (זכרו! מסת השריר חשובה לכם על מנת לחזק את הגוף ולחסן אותו. אלה אחוזי השומן שמהם אתם צריכים להיפטר) וימנעו פציעות או נזקים גופניים.

ולכן הנוסחה הטובה ביותר לכל דיאטה שרק תבחרו היא:

מודעות לתזונה + אירובי + אנאירובי.

התוצאות מדהימות ויכולות להביא אתכם לתוצאה הרצויה תוך זמן קצר, ללא הרעבה, ללא מאמץ מיותר ועם המון תרומה מדהימה לגופכם ובריאותכם על הדרך.

לשיתוף מהיר לחצו כאן
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב print
שיתוף ב linkedin
מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
פנייה לעורך דין
משפטי

כיצד להתמודד עם סחיטה

הפנייה אל עורכי דין מקצועיים בתחום המשפט הפלילי, היא הדרך הטובה ביותר להתמודד עם מקרים בהם סוחטים אתכם. אם אתם נסחטים ואובדי עצות, זכרו תמיד כי הפנייה אל עורכי דין

מידע שיפוצים
פרויקטים ובנייה

היכן ניתן למצוא מידע באינטרנט על שיפוצים

ברגע שהתקבלה ההחלטה לבצע שיפוצים בבית, בבית העסק או בכל מקום אחר, מתחיל המירוץ ליישם את ההחלטה הזאת הלכה למעשה. מי שמכיר את התחום, יש לו ניסיון ויש לו הקשרים

ארונית לחדר שינה
מדריכי שימוש

איך לבחור ארון

החלטתם שאתם רוצים לקנות ארון חדש לחדר השינה? או אולי לחדר אחר בבית? אם כך, ברור מדוע אתם מתלבטים, כי יש היום מגוון אדיר של ארונות בסגנונות שונים ומיוחדים. תוהים