בתור בעלי אתרים יוצא בוודאי שאתם מקבלים לא מעט פניות מחברות שמבטיחות לקדם לכם את האתר אל ראש תוצאות החיפוש של גוגל ובכך להגדיל את ההכנסות שלכם בעסק. נשמע מוכר? אין לכם מספיק זמן כדי לעצור ולהבין במה דברים אמורים אך כן ברור לכם שאתם זקוקים לשירות כזה? אם כך, אולי תוכלו להתנחם בידיעה שאתם לא לבד. הרבה בעלי עסקים נמצאים במצב שלכם וכולם אומנם רוצים לקדם את האתר שלהם בגוגל, אך לא כולם מבינים במה דברים אמורים. לכן הכנו עבורכם מדריך בנושא SEO, כדי שתכירו את המונחים ובעיקר, כדי שיהיה לכם קל יותר להבין בעזרת מי אתם רוצים לצאת למסע הזה (כמה מרוויחים מקדמי אתרים?).
מה זה מחקר מילות מפתח למה זה חשוב?
אי אפשר להתחיל לדבר על SEO ועל מדריכים בנושא לפני שאנחנו מבינים את הבסיס, והבסיס כולל את מילות המפתח. למעשה, אם תבדקו מה אתם עושים בתור גולשים שמחפשים משהו בגוגל, אתם תראו שלפני הכול אתם כותבים מילה, צמד מילים או משפט שלם בגוגל. בהתאם לכך עולות אינספור תוצאות, כאשר הן מדורגות בצורה מסוימת. כאן בדיוק נכנס הנושא של מחקר מילות המפתח, כלומר, הרצון להבין מה הגולש כותב ומחפש כשהוא מתעניין במשהו שקשור לתחום שלכם. אם יש לכם מלון באילת ואנחנו רואים במחקר מילות מהפתח שכולם כותבים "מלונות מגניבים באילת", הרי שאלה יהיו מילות החיפוש שנרצה לקדם. כמו כן, אסור לשכוח שגוגל נותן לנו כלים נפלאים לבצע את החיפושים הללו, כאשר בראשם עומד הכלי המוכר: GOOGLE TRENDS. כפי שמעיד השם, בעזרת הכלי הזה אנחנו יכולים להבין ולנתח את החיפושים שמבצעים הגולשים, עם חתך של זמן, מקום ונתונים נוספים.
למידע ועדכונים חמים בתחום הווב, הגאדג'טים והסלולר מוזמנים לקרוא כאן
החשיבות של התוכן בקידום SEO
בין אם מדברים על קידום SEO בשנת 2019 ובין אם מדברים על קידום SEO בשנים עברו, אנחנו רואים שיש עניין אחד שלא משתנה ושהמעמד שלו ממשיך להיות בלתי מעורער: התוכן. מבחינתכם, האנשים שחושבים להשקיע בקידום האתר שלהם, התוכן כולל לא רק את המילים הכתובות באתר עצמו, אלא גם את מאמרי הקידום ואפילו פוסטים שניתן יהיה לכתוב בפייסבוק או בכל רשת חברתית אחרת במטרה לקדם את האתר שלכם. אומנם אולי בעיניים שלכם התוכן מספק מידע ועניין לגולש ומנסה להפוך אותו ללקוח בעסק שלכם, אך מבחינת גוגל הוא מבצע עוד הרבה פעולות אחרות. לדוגמא, אם גוגל יראה שהתוכן באתר שלכם לא משתנה, הוא עלול להסיק מכך שמדובר על אתר שרק תופס מקום ולא באמת נותן ערך מוסף לגולש. לכן הוא לא יעלה אתכם אל ראש תוצאות החיפוש שלו ואתם תפנו את מקומכם לאתר של מישהו שכן משקיע בתוכן. לכן בהחלט ניתן לראות שגם בשנת 2019, כאשר מדברים על SEO, התוכן הוא הדבר הכי חשוב שיש.