מה תפקידו של עורך דין בנקים?

בית המשפט רואה את הבנקים כנושאים באחריות להתנהלות הוגנת מול הלקוחות שלהם. ראייה זו משמעה, שכאשר ישנה התנהלות בין לקוח לבנק שאליו הוא משויך, חובת הזהירות מוטלת ראשית כל על הבנק. למרות זאת, ניתן לראות כי במקרים רבים לקוחות נקלעים לסכסוך מול הבנק בעניינים פיננסיים שונים, וכאשר מוגשת תביעה חשוב לקחת סיוע משפטי של עורך דין בנקים שייצג את הלקוח בצורה הטובה ביותר.

תפקידו של עורך דין

אילו מקרים וסכסוכים עם הבנק, יצריכו סיוע משפטי?

שכירת שירותיו של עורך דין בנקים היא ללא ספק חיונית, אם לא הכרחית, במקרים של התנהלות בעייתית של הבנק ורצון להגיש תביעה. גם במקרים בהם הלקוח עצמו מודע לזכויותיו ובטוח בצדקתו, היכולת של פרקליט מומחה לנהל את התביעה בצורה היעילה והמקצועית ביותר, בוודאי תסייע להטות את הכף לטובת הלקוח, כאשר המקרה אכן מצדיק זאת.

אלו יכולים להיות מקרים של חסימת אשראי שלא בצדק, שיקים שחזרו או שקיבלו סירוב ללא כל סיבה אמיתית, משיכות יתר בסכומים גבוהים ועוד מקרים אחרים. לא כל בעיה או אי-הסכמה עם הבנק תצריך התערבות משפטית, ולעיתים בהחלט ניתן יהיה להגיע לפשרה באמצעות שיחה עם בכירי הבנק, והגעה אל עמק השווה. אבל כאשר המקרה מורכב במיוחד, נמשך זמן רב או שמעורבים בו סכומי כסף גבוהים, והנכם בטוחים בצדקתכם – מומלץ בהחלט לבחון אפשרות של הגשת תביעה נגד הבנק.

על מה צריך לשים דגש לפני שמגישים תביעה נגד הבנק?

אין ספק שמצוקה כלכלית של ממש והגבלה של הבנק בחשבון, כפי שקורה הרבה בטרם מוגשת תביעה, הם מעוררי כעס ורגשות עזים. אלו עלולים לעיתים להוביל להתנהלות שאיננה מושכלת אצל לקוחות, שבוודאי לא תועיל להגעה לפתרון הבעיה. סיוע מקצועי של עורך דין בנקים יכול לעזור בארגון כל הנתונים ובדיקתם באופן מסודר, תוך הגעה למסקנה לגבי הכדאיות של הגשת התביעה, תוך ראייה של המקרה בצורה אובייקטיבית.

כבכל תהליך הקודם להגשת תביעה, יש לאסוף כל מסמך ופרט העשוי לתמוך בצד התובע, זאת על מנת להגיע לשלב המשפט במוכנות מלאה, ולהגדיל את הסיכוי להשבת החיים הכלכליים לתיקונם.

משרד עורכי דין אורדן: https://www.ordanlaw.co.il

לשיתוף מהיר לחצו כאן
מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
הסכם ממון
פיננסים
מה חשוב לדעת על הסכם ממון?

הסכם ממון הוא חוזה משפטי הנערך בין בני זוג, לפני נישואיהם או במהלכם, וקובע את אופן חלוקת הרכוש וההתחייבויות ביניהם במקרה של גירושין או פטירה. הסכם זה יכול להגן על

מה נחשב לתאונת עבודה
עריכת דין
מה נחשב לתאונת עבודה?

לצערנו תאונות עבודה מתרחשות בישראל מידי יום. בכל שנה מבקשים עשרות אלפי פונים סעד מהביטוח הלאומי בגין תאונות עבודה. יש חשיבות בהבנת המצב, מה צריך לעשות ומה האפשרויות העומדות בפני