ההתמודדות עם עבירות מיסים והקשר לשירותיו של עורך דין מס הכנסה

כולנו רגילים לכך שעלינו, בתור אנשים עובדים, לשלם מיסים במדינה. זה קורה בכל מדינה מתקדמת, בין אם מדובר על מדינות שבהן המיסים מאוד גבוהים ובין אם מדובר על מדינות שבהן המיסים נמוכים יותר. עם זאת, לא אחת קורה שאנשים עוברים עבירות שונות בנוגע למיסים, בין אם זה ביודעין ובכוונה ובין אם זה בתום לב. כמובן שבמבחן התוצאה יש הבדל בעונש, שכן אם נצליח להוכיח בבית המשפט שעברנו עבירה מסוימת בתום לב ולא בכוונה, ברוב המקרים העונש יהיה שונה ומופחת. מה שכן משותף לשני המקרים הללו, הוא שתמיד כדאי יהיה לקבל ייעוץ, ייצוג ועזרה משפטית מעורך דין לענייני מס הכנסה ויפה שעה אחת קודם. לכן, אם גם אתם מעורבים הפרשייה כזאת, בין אם אתם אשמים ובין אם לא, כדאי יהיה לפנות כמה שיותר מהר לעורך דין מס הכנסה.

פטיש של דיין

 

מה תפקידו של עוה"ד?

בין אם אתם נמצאים בסיטואציה שבה אתם יודעים שאתם אשמים, לא לגמרי ברור לכם אם האשמה עליכם או שאתם בכלל חפים מפשע, אין ספק שעוה"ד הוא איש המפתח כאן. עורך דין לענייני מס הכנסה מטפל באינספור סוגיות ומקרים הקשורים למיסים, כמו לדוגמא:

  • מקרים של הלבנת הון
  • עבירות מס הכנסה בדרגות חומרה שונות
  • עבירות מע"מ
  • עבירות הונאה
  • עבירות צווארון לבן ועוד

התפקיד הראשון של עוה"ד שאליו תפנו הוא להקשיב לכם, לבדוק את כל המסמכים והמידע שתיתנו ובהתאם לכך להתחיל לבנות את תיק ההגנה. הוא צריך להבין האם אתם אשמים, מה בדיוק קרה, מה ידעתם לגבי מה שנעשה ומה עשיתם בתום לב. בהמשך לכל אלה, במידה ותהיו מוזמנים לחקירה, הוא גם יוכל לתדרך אתכם לקראת העניין הזה. בנקודה הזאת חשוב להבין: חקירות בנושא מס הכנסה, כמו חקירות בכל תחום אחר, הן לא משהו שפשוט להתמודד מולו. רוב האנשים לא רגילים לעמוד בסיטואציה כזאת ולכן ייעוץ מקצועי מעוה"ד חשוב ומשמעותי כל כך. מדהים לראות כיצד לפעמים אפילו ייעוץ קצר של "עשה ואל תעשה" יכול לשנות בצורה משמעותית ביותר את המשך הדברים. לכן אנחנו ממליצים לכם לא לדחות את הפניה לעוה"ד הטוב ביותר באזורכם.

מהם הפרמטרים הנכון להתייחס אליהם בעת בחירת עו"ד?

דרוש לכם עורך דין מס הכנסה ולא לגמרי ברור לכם אל מי לפנות? רוצים לדעת שבחרתם נכונה ושיהיה לכם על מי לסמוך? אם כך, כדאי שתבדקו מי האדם. האם מדובר על עו"ד שכולם ממליצים עליו? האם יש לו מוניטין שהוא צבר לעצמו בשנים האחרונות? האם, כאשר אתם עושים אודותיו חיפוש באינטרנט, אתם מוצאים חוות דעת חיוביות? שימו לב, בין היתר, גם לשכר הטרחה שגובים עורכי דין לענייני מס הכנסה. זה ברור שאתם זקוקים לשירות של עו"ד טוב ומקצועי, אך מצד שני, אין כל טעם לשלם סכומים מופקעים. בימינו זה גם נפוץ ומקובל לפנות אל כמה עורכי דין במקביל, לבקש מהם הצעות מחיר ולבחור את עוה"ד שגם מהבחינה הזאת יכול להיות טוב יותר עבורכם, אז למה שלא תעשו זאת כבר עכשיו?

למידע משפטי נוסף: https://www.ordanlaw.co.il

לשיתוף מהיר לחצו כאן
מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
הסכם ממון
פיננסים
מה חשוב לדעת על הסכם ממון?

הסכם ממון הוא חוזה משפטי הנערך בין בני זוג, לפני נישואיהם או במהלכם, וקובע את אופן חלוקת הרכוש וההתחייבויות ביניהם במקרה של גירושין או פטירה. הסכם זה יכול להגן על

מה נחשב לתאונת עבודה
עריכת דין
מה נחשב לתאונת עבודה?

לצערנו תאונות עבודה מתרחשות בישראל מידי יום. בכל שנה מבקשים עשרות אלפי פונים סעד מהביטוח הלאומי בגין תאונות עבודה. יש חשיבות בהבנת המצב, מה צריך לעשות ומה האפשרויות העומדות בפני